鐘點工人

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 378


1#
發表於 15-10-14 11:17 |只看該作者

我有個朋友既前姐姐幾年前因私事反左印尼, 而家想反黎搵主人家,咁啱我又想請工人,想問下咁多JM知唔知如果我同姐姐都認左頭,只差要Agent攪文件,請問會收幾多錢?

我由呢位姐姐在印尼中界公司提供左一個香港的中界公司電話, 香港中界公司話depend印尼果間學校收取幾多錢,如果姐姐係印尼入左學校,我就要比同正價冇分別(大約$9000). 請問其他中界公司係唔係都收差唔多?

我從未請過工人, 唔知手續上係點.請各位jm指點.


男爵府

積分: 7281


2#
發表於 15-10-14 12:28 |只看該作者
回覆 290 的帖子

樓主是否將"新手請工人"問題轉移到"論盡家傭"主題區比較合適呢?
因我見"論盡家傭"談論家傭問題最多,或許有更多經驗會員顧主會幫到樓主。




別墅

積分: 878


3#
發表於 15-10-29 00:59 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo