爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 9


1#
發表於 15-10-16 21:01 |只看該作者
由於小弟唔想打工 想轉行做司機
因為我性格唔想困於一個環境去工作 想周圍做野 所以考慮想出貨van 上台好 還是出部私家車 做Uber好
唔知大家有咩意見 俾我


水晶宮

積分: 69061


2#
發表於 15-10-16 22:23 |只看該作者
回覆 arlok2015 的帖子

.貨Van就吾好啦,如未入行,又未出車就吾好啦。


民房

積分: 9


3#
發表於 15-10-16 22:27 |只看該作者
本帖最後由 arlok2015 於 15-10-16 22:35 編輯
eytben 發表於 15-10-16 22:23
回覆 arlok2015 的帖子

.貨Van就吾好啦,如未入行,又未出車就吾好啦。
想知師兄你是否個行行業?


水晶宮

積分: 69061


4#
發表於 15-10-17 00:06 |只看該作者

回覆:arlok2015 的帖子

是,年資很長,現在價低,衰客又多,又要求多多,駛—百幾拾駛死人,在這行業2O幾年,見盡千期百怪人,我年資長無得轉啦,如你未入千期吾好入,別聽人説㸃好㸃好,如入了包你七八成後悔,我是過來人,雖然同你平水相蓬,都吾想你入錯行



男爵府

積分: 6243


5#
發表於 15-10-17 13:32 |只看該作者
用私家車做Uber係不合法的, 請不要在此公開討論


禁止訪問

積分: 2871


6#
發表於 15-10-18 12:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 477


7#
發表於 15-10-18 18:29 |只看該作者

引用:是,年資很長,現在價低,衰客又多,又要求

原帖由 eytben 於 15-10-17 發表
是,年資很長,現在價低,衰客又多,又要求多多,駛—百幾拾駛死人,在這行業2O幾年,見盡千期百怪人,我年 ...
師兄你好 我新入行
雖然係唔太好勞 但我覺得比打人地工更自由
但我都認同你煩L好多 紅衫魚好似個天咁大
但比起之前一個月得萬鬆啲既我 自由多了




禁止訪問

積分: 540


8#
發表於 15-11-7 01:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+eytben+於+15-10-17+發表是,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 293


9#
發表於 15-11-8 02:22 |只看該作者
净跑台,一日揾过千?
得,平均一日踩十四粒钟,

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo