爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 606


1#
發表於 15-10-20 08:20 |只看該作者
汽車在停车场冇電,有冇荃灣區C6或C太可以幫忙用過江龍帮我搭着電池。


大宅

積分: 2769


2#
發表於 15-10-20 09:47 |只看該作者
車場有得借工具幫幫手啊?

再唔係, 好像我朋友咁, 係車場中見人就問下,

結果又俾佢問到有心人可以幫到呢!


大宅

積分: 1037


3#
發表於 15-10-20 09:49 |只看該作者
落街搵的士啦, 俾1舊水佢


大宅

積分: 2179


4#
發表於 15-10-20 09:53 |只看該作者
出街截的士,俾錢過江龍搞定,跟住去電池鋪換電池啦!!


男爵府

積分: 5325


5#
發表於 15-10-20 11:35 |只看該作者
拆舊電去 電池鋪 啦


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 15-10-20 17:11 |只看該作者
leernest0808 發表於 15-10-20 08:20
汽車在停车场冇電,有冇荃灣區C6或C太可以幫忙用過江龍帮我搭着電池。 ...
架車行得無?我過來幫你.


別墅

積分: 606


7#
發表於 15-10-21 19:28 |只看該作者

回覆:求助!汽車電池冇電

唔該晒咁多位,最後買咗條過江龍,搵埋朋友仔幫手,終於撻番着部車,即刻揸去車房check下,佢話舊電池壞咗,但舊電兩個星期前先換,好再佢當保養期內唔再收錢


伯爵府

積分: 18983

2018復活節勳章


8#
發表於 15-10-21 23:09 |只看該作者
leernest0808 發表於 15-10-20 08:20
汽車在停车场冇電,有冇荃灣區C6或C太可以幫忙用過江龍帮我搭着電池。 ...
請問你換左咩牌子電池,其實買貴個D係咪真係好D呀?大家用5用要入水個D電池?


男爵府

積分: 8272


9#
發表於 15-10-21 23:17 |只看該作者

引用:唔該晒咁多位,最後買咗條過江龍,搵埋朋友

原帖由 leernest0808 於 15-10-21 發表
唔該晒咁多位,最後買咗條過江龍,搵埋朋友仔幫手,終於撻番着部車,即刻揸去車房check下,佢話舊電池壞咗 ...
真好彩我換過50-60 夠電磁都未遇過一單。所以六合彩冇我份中


大宅

積分: 2445


10#
發表於 15-10-26 13:08 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-20 17:11
架車行得無?我過來幫你.
你真係好人呀


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 15-10-26 17:41 |只看該作者
SIRIABABY 發表於 15-10-21 23:09
請問你換左咩牌子電池,其實買貴個D係咪真係好D呀?大家用5用要入水個D電池? ...
我比較中意用入水個隻,因可用長時間的.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 15-10-26 17:43 |只看該作者
回覆 jackyclo 的帖子

師兄好利害,5.....6拾個.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 15-10-26 17:44 |只看該作者
M.Reis 發表於 15-10-26 13:08
你真係好人呀
唔係,想學野.............我都係住個區.


禁止訪問

積分: 758


14#
發表於 15-10-30 00:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo