懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1887


1#
發表於 08-7-24 20:03 |只看該作者
健康院幫我驗到陰道內的壞細菌多, 加上有少量念珠菌, 可能會引致早產. 醫生開了抗生素給我, 並要我13wk後才開始食.

現在我已經13wk+, 但好怕食抗生素會影響bb, 下星期去私家覆診, 我想到時再問醫生的意見.

有無媽媽曾經有陰道細菌的問題? 你們有無食藥?


大宅

積分: 1486


2#
發表於 08-7-24 20:31 |只看該作者
我而家有6個多月, 都有陰道炎, 但醫生無比藥我食, 佢只係比D CREAM我搽, 而家都未好返.
我都好佢D細菌會影響BB, 但食藥都有呢個危機,都唔知點好........


珍珠宮

積分: 33339

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-7-24 20:58 |只看該作者
原文章由 CC113 於 08-7-24 20:03 發表
健康院幫我驗到陰道內的壞細菌多, 加上有少量念珠菌, 可能會引致早產. 醫生開了抗生素給我, 並要我13wk後才開始食.

現在我已經13wk+, 但好怕食抗生素會影響bb, 下星期去私家覆診, 我想到時再問醫生的意 ...

e生開的會安全,不用怕喎!


複式洋房

積分: 499


4#
發表於 08-7-25 12:55 |只看該作者
doctor開得俾你食既, 都唔會對bb有影響既
反而如果你唔食藥, d菌清唔到, 就真係對小b有影響啦


大宅

積分: 3363


5#
發表於 08-7-25 14:25 |只看該作者
我家姐都係有左3個月,醫生幫佢驗到有好多念珠菌,開左d抗生素比佢食,佢問過醫生,醫生話如果唔食抗生素,d菌走上子宮個陣就麻煩...

原文章由 CC113 於 08-7-24 20:03 發表
健康院幫我驗到陰道內的壞細菌多, 加上有少量念珠菌, 可能會引致早產. 醫生開了抗生素給我, 並要我13wk後才開始食.

現在我已經13wk+, 但好怕食抗生素會影響bb, 下星期去私家覆診, 我想到時再問醫生的意 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo