論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6598


1#
發表於 08-8-1 13:19 |只看該作者
香港政府最近制定的鼓勵僱主與現有傭工提早續約的紓困政策,事實上對我是造成困擾及沒有任何利益的,但如果你希望提早續約以便每月多得一百港元的薪金,請你考慮以下的協議:
1.
請你自付續約手續費及自行續約,約$460
2.
按照規定,我需支付機票給你,折現後票價大約是$550(這也是政府替你們榨取僱主的,因為政策規定你是不需離港的),我是參考cebu pacific airlne香港至馬尼拉的最平宜的來回程票價。
3.
續約後你每月的薪金是$3580. 及工作滿三個月後才可以拿勞工假期。

4.
我女兒明年上小學了, 本來打算不再僱用外傭,但是,如果你希望繼續在我家工作,我們必須在20106月前再次與你提早續約,做法同上。
5.
以上協議請你考慮清楚後才給我答覆,如同意,請自行寫一封一個月通知期辭職信,我們可雙方同意縮短通知期,即時辦理續約手續。


大宅

積分: 2951

畀面勳章


2#
發表於 08-8-1 13:43 |只看該作者
如果要佢自付續約手續費,好似唔係幾好喎!我諗佢都唔會應承!


男爵府

積分: 6598


3#
發表於 08-8-1 13:56 |只看該作者
但係佢多2400蚊同機票錢喎, 我唔係好想續架咋,囉來煩,佢想味佢俾囉,


水晶宮

積分: 68486


4#
發表於 08-8-1 14:06 |只看該作者
原文章由 queeniewwy 於 08-8-1 13:43 發表
如果要佢自付續約手續費,好似唔係幾好喎!我諗佢都唔會應承!


yes, argee


大宅

積分: 1964


5#
發表於 08-8-1 14:21 |只看該作者
mum....好似你自己著數多d喎 (工人會咁諗)


男爵府

積分: 6598


6#
發表於 08-8-1 14:26 |只看該作者
續左約佢有2400 + 550, 我呢就得個煩字, 要怪就怪政府啦, 我唔同佢續,佢又唔開心, 佢要續, 我要俾晒所有使費,我又唔開心。 咁點啊????


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 08-8-1 14:32 |只看該作者
好似唔係咁好喎, 要工人比手續費, 其實你覺得煩, 咁不如照比levy囉, 唔好講到工人多收$2400+機票錢$550, 講到尾你係僱主你可以話事嘛~
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 08-8-1 14:34 |只看該作者
原文章由 123BB 於 08-8-1 13:19 發表
香港政府最近制定的鼓勵僱主與現有傭工提早續約的紓困政策,事實上對我是造成困擾及沒有任何利益的,但如果你希望提早續約以便每月多得一百港元的薪金,請你考慮以下的協議:
1.
請你自付續約手續費及自行續約,約$460。
2.
按 ...

第1點您已犯左法啦,佢拎住呢張野告您,您真係大pan.

另您唔使叫佢寫辭職信呀,您可交一封"雙方協議提早解約信"比immg.
ella己開左topic拎範本啦.
如您想同佢關係唔好變得太差,您唔應該咁做.衰係衰正苦啫,都唔關您工人事,係咪??


男爵府

積分: 6598


9#
發表於 08-8-1 14:41 |只看該作者

回覆 #1 FA8866 的文章

唔該晒你啊, fa, 我都係嬲嬲地咁寫, 但係續約根本唔係惠及僱主喎, 係味??依家個白痴低能政府唔會再改例架啦, 我地做咩都冇用, 續唔係,唔續又唔係, 好煩啊................。


複式洋房

積分: 140


10#
發表於 08-8-1 14:46 |只看該作者
同意你的講法.

原文章由 queeniewwy 於 08-8-1 13:43 發表
如果要佢自付續約手續費,好似唔係幾好喎!我諗佢都唔會應承!


複式洋房

積分: 140


11#
發表於 08-8-1 14:48 |只看該作者
你而家係同佢續約喎. 唔係新contract 喎, 佢係有有薪假係頭三個月.


男爵府

積分: 6598


12#
發表於 08-8-1 14:59 |只看該作者

回覆 #1 mnlight 的文章

有人話重新計算既??? 好亂啊....


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 08-8-2 01:06 |只看該作者
原文章由 123BB 於 08-8-1 14:41 發表
唔該晒你啊, fa, 我都係嬲嬲地咁寫, 但係續約根本唔係惠及僱主喎, 係味??依家個白痴低能政府唔會再改例架啦, 我地做咩都冇用, 續唔係,唔續又唔係, 好煩啊................。 ...

但我地唔可以就咁放棄,我地要話比正苦知,呢個咁無理既徵款唔應該由我地呢班小僱主承擔,係應該永久取消.:;pppp:

仲有要制訂公平條例,保障僱傭雙方利益,唔好再分化我地.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo