鐘點工人

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 452

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


1#
發表於 15-11-6 01:14 |只看該作者
我本人單親媽媽想穩兼職8.00到17.00時間可以返工,我做過保姆,做過教普通話教師,宜家要照顧小朋友所以出去返工時間唔我,所以想在新界區穩兼職做,如果有介紹請各位留言給我,多謝!
想問下有冇家長小朋友在青衣世德小學返學,我想瞭解下學校入取小一難唔難,我自己擇了世德小學給小朋友,想瞭解多哋關於學校野。多謝各位先。


象牙宮

積分: 239676


2#
發表於 15-11-6 10:50 |只看該作者
單親媽媽7 發表於 15-11-6 01:14
我本人單親媽媽想穩兼職8.00到17.00時間可以返工,我做過保姆,做過教普通話教師,宜家要照顧小朋友所以出 ...


你在新界區 那区的?
做菜,搞卫生 

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 2673


3#
發表於 15-11-6 16:40 |只看該作者
回覆 單親媽媽7 的帖子

已pm


複式洋房

積分: 163


4#
發表於 15-11-6 20:13 |只看該作者

回覆:單親媽媽7 的帖子

請問你住邊個區?我請鐘點啊





大宅

積分: 3571


5#
發表於 15-11-7 09:57 |只看該作者
有意pm我


複式洋房

積分: 452

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


6#
發表於 15-11-9 23:57 |只看該作者
[email protected]
請各位發郵箱留言,寫清楚地址 聯繫方式 幾錢一個鐘
想問下有冇家長小朋友在青衣世德小學返學,我想瞭解下學校入取小一難唔難,我自己擇了世德小學給小朋友,想瞭解多哋關於學校野。多謝各位先。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo