爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 540


1#
發表於 15-11-7 02:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4172


2#
發表於 15-11-7 02:57 |只看該作者

回覆:出van仔問題

剛剛幫客做完個25萬會,月供4千幾




大宅

積分: 4557


3#
發表於 15-11-7 04:45 |只看該作者
kim42500 發表於 15-11-7 02:06
而加做緊份工 人工吾錯 但冇前景 吾想再晒時間 我想一個人出來搵食 養到頭家
我想出架van仔入台跑街
...
冇識人冇客底貿貿然出嚟跑街都係勉強夠為車皮未夠自己份人工, c兄會唔會覺得太冒險?


大宅

積分: 2835


4#
發表於 15-11-8 01:08 |只看該作者

回覆:kim42500 的帖子

過來人,本人由見我老豆揸車揾食開始,(三十幾四十年),見盡呢一行,自從有咗gogo van,全街都有好多人轉咗行揸車揾食,以為篤下電話唔使搬唔使抬,做下的士客就揾一千蚊日,我想同版主講,你上28car就見到有好多好新嘅van仔放緊13一15年車,你再認真諗下就知有冇得做,揸車或送貨呢行離不開熟路、車快、或好氣力自己跑得快,頭2樣要操嘅,操得黎都餓死咗,而家全街咁多人搶一張單,如果師兄真係把心一橫的話,除非你每日有6~7百蚥梗嘢,3点零鬆到車襟下电話或埋台,如果唔係都唔使買架咁貴嘅van做,平平地買架,睇下啱唔啱做,貨van唔係撞到變晒型的話,放返出去輸極有限!(少少愚見,不喜勿插)

點評

eytben    發表於 15-11-10 20:49


禁止訪問

積分: 540


5#
發表於 15-11-8 01:57 |只看該作者

引用:過來人,本人由見我老豆揸車揾食開始,(三十

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 293


6#
發表於 15-11-8 02:10 |只看該作者
難揾食,
h1平,維修贵
hiace贵,維修平

點評

eytben    發表於 15-11-10 20:48


禁止訪問

積分: 540


7#
發表於 15-11-9 00:49 |只看該作者

引用:難揾食,h1平,維修贵hiace贵,維修平

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17845


8#
發表於 15-11-9 02:09 |只看該作者

引用:剛剛幫客做完個25萬會,月供4千幾

原帖由 tristawan 於 15-11-07 發表
剛剛幫客做完個25萬會,月供4千幾
供幾多年?


大宅

積分: 4172


9#
發表於 15-11-9 02:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tristawan+於+15-11-07+發表

原帖由 yani8322 於 15-11-09 發表
供幾多年?
5年




男爵府

積分: 5325


10#
發表於 15-11-9 11:24 |只看該作者
可以諗下 h1 新車,頭5年 理得佢 維修貴,廠包,就夠期就放,2手價唔蝕得幾多


伯爵府

積分: 17845


11#
發表於 15-11-9 12:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yani8322 於 15-11-09 發表供

原帖由 tristawan 於 15-11-09 發表
5年
thx


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo