婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1753


1#
發表於 08-8-11 14:57 |只看該作者
我奶奶真係超衰......我之前係公立醫院照結構,醫生話比我知係男仔,咁我老公咪話比佢媽咪知係仔囉,跟住佢媽咪就即該叫我唔好做咁多粗重野,仲請埋工人叫佢煮飯比我......我話要裝個架放埋,佢又同我講話大肚唔可以轉牆,裝修呀咁,話會動胎氣喎...我咪信佢聽佢講囉....
點知早幾日去4d,個醫生一話係女咋,佢個晚就叫咗個工人走,叫我地自己買飯盒食.....仲同我老公講話屋企唔夠大住唔到咁多人,第日bb會有好多野,一定放唔落,叫我地快d揾地方搬.....之前又話大肚唔可以裝修轉野,咁唔通搬屋就得?咁就算我真係搬都大把野要整啦,咁就唔怕動胎氣....我個肚成7個月喇,又要返工,仲要揾屋,仲有呀,我無啦啦邊有咁多錢搬喎,搬镸除咗租金之外仲有大把傢私,電器要買.....我諗呀..連本來預備比bb既錢都要拎埋出黎呀........你地話佢係咪有問題ga....真係想殺咗佢


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-8-11 14:59 |只看該作者
你MAMI到住住先得唔得呀.
佢咁講我係你我會即走番MAMI到唔比佢見個孫KA.


大宅

積分: 3008


3#
發表於 08-8-11 15:05 |只看該作者
吸收左今次經驗,記得下次未生都唔好同99講…有咩事等個小朋友出左世先再算啦…為有忍忍忍…寄人離下係咁架啦…


珍珠宮

積分: 31492


4#
發表於 08-8-11 15:18 |只看該作者
d人咁衰架, 平時你同99的關係點呀, 唔通女孫唔係孫, 以後唔見個孫? 佢知唔知bb的性別係由男人的染色體決定, 咁即係佢個仔的問題啦, 咁你c6點講呀? 日後一定大把問題, 祝你好運.


複式洋房

積分: 275


5#
發表於 08-8-11 15:32 |只看該作者
嘩,你 99 咁衰架...

唔洗叫你地搬呀,你 c6 係佢個仔喎...

佢自己都係女人啦...
================================ 未得本人同意,請勿轉載本人所發表的文章、回應及意見。


大宅

積分: 1753


6#
發表於 08-8-11 15:42 |只看該作者
我老公真係睬佢都傻話bb出咗世先再算,但我真係唔想再睇佢面色,佢仲要日日問住我揾到屋未.....
原文章由 KiuShaBB 於 08-8-11 15:18 發表
d人咁衰架, 平時你同99的關係點呀, 唔通女孫唔係孫, 以後唔見個孫? 佢知唔知bb的性別係由男人的染色體決定, 咁即係佢個仔的問題啦, 咁你c6點講呀? 日後一定大把問題, 祝你好運. ...


大宅

積分: 1753


7#
發表於 08-8-11 15:44 |只看該作者
咁佢好睬,佢生咗三個,三個都係仔,佢好命,無辦法......
原文章由 BigBigB 於 08-8-11 15:32 發表
嘩,你 99 咁衰架...

唔洗叫你地搬呀,你 c6 係佢個仔喎...

佢自己都係女人啦...


大宅

積分: 1454


8#
發表於 08-8-11 15:54 |只看該作者

佢好命?

佢好命唔係有3個仔, 係有個咁"孝順"
自己親生亞媽要趕自己老婆仔女走, 都唔同佢
反面嘅仔.
原文章由 moon_in_sky 於 08-8-11 15:44 發表
咁佢好睬,佢生咗三個,三個都係仔,佢好命,無辦法......


瑪瑙宮

積分: 129424

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 08-8-11 15:58 |只看該作者
咁都好..比你老公知到佢阿媽有正..你唔好慶呀....仲好, 搵
樓搬唔駛對住佢....


大宅

積分: 4817


10#
發表於 08-8-11 16:16 |只看該作者
問c6係唔係孫仔先係人, 孫女唔係人呀.

仲要先小人, 後君子同c6講定, 如果佢阿媽係咁既態度, 唔好車望會見到個孫喇~ :;pppp:


伯爵府

積分: 16090


11#
發表於 08-8-11 16:20 |只看該作者
佢唔駛咁嘛?? 女唔係人呀? 唔係佢個孫呀??


大宅

積分: 1873


12#
發表於 08-8-11 16:57 |只看該作者
你99痴左線

佢ar媽生佢果陣比99趕出家門嫁! 如果係就係佢屋企嘅家規。

搵到樓搬走後,一定要同c6講明,唔好比99見你哋個女.


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 08-8-11 19:30 |只看該作者
到底已家咩年代呀,點解d99咁鍾意停留係銀樓金粉個年代o既,
如果係孝順o既話,仔女都一樣,如果唔孝順的話,
生十個仔都冇用啦,樓主,你唔好激親自己,最根要自己同bb健康,
唔好理呢d人


大宅

積分: 1753


14#
發表於 08-8-11 21:15 |只看該作者
佢今日仲打比叫我放工去買餸煮飯比佢食,佢自己抄咗個工人,呢d野就叫我做,唔係見自己同老公都要,我真係唔理佢呀......


大宅

積分: 1753


15#
發表於 08-8-11 21:17 |只看該作者
咪就係囉,仲要佢自己都係女人,都唔明佢點解要咁....
原文章由 CLK-MB 於 08-8-11 16:20 發表
佢唔駛咁嘛?? 女唔係人呀? 唔係佢個孫呀??


大宅

積分: 1753


16#
發表於 08-8-11 21:21 |只看該作者
我諗佢都唔會想見到囉,佢一知道係女咋,我見紅入醫院佢唔黎睇我不特止,仲問都唔問下呀......mouth: 好在我好快可以出院咋....
原文章由 malimalihum 於 08-8-11 16:16 發表
問c6係唔係孫仔先係人, 孫女唔係人呀.

仲要先小人, 後君子同c6講定, 如果佢阿媽係咁既態度, 唔好車望會見到個孫喇~ :;pppp:


大宅

積分: 1753


17#
發表於 08-8-11 21:25 |只看該作者
佢真係有病ga,明知我見紅,入過醫院,唔做得粗重野,佢今日仲叫我收工去買餸煮飯,你話炆唔炆吖
原文章由 YokoLai 於 08-8-11 16:57 發表
你99痴左線

佢ar媽生佢果陣比99趕出家門嫁! 如果係就係佢屋企嘅家規。

搵到樓搬走後,一定要同c6講明,唔好比99見你哋個女. ...


大宅

積分: 4850


18#
發表於 08-8-11 21:40 |只看該作者
妳99同我99都有揮...一樣咁衰
我老公係大仔, 我生個囡, 我叔仔就生兩個囝, 一個升中二, 一個升小二....
我99一共有5個孫(三個內孫, 兩個外孫), 我個女今年8歲啦, 佢連我個女個名都叫錯啊.....佢個大孫唔鍾意我個囡, 因為以前佢係萬千寵愛在一身, 到我個囡出世之後, 個個都轉移目標去我個囡身上, 所以細細個佢就已經好妒忌我個囡架啦.....我細個時夠胆死當住我面話我個囡唔係佢個妹喎, 唔係佢阿媽生架喎.....我99聽到, 話都無話佢本句啊, 仲覺得好講得啱啊.....跟住我個囡讀書啦....我個囡就年年考全級頭15名, 佢個孫就連影都無.....又唔高興啊......覺得我個囡叻過佢D男孫係唔啱架.....又問我老公做咩俾個女學咁多嘢.....女仔唔洗學咁多嘢.....正一死白痴....女唔係人啊....佢陰陽架.....我有一次忍唔住當口當面"質"佢囉....我話阿99, 唔好意思啊, 我個囡學嘢, 係我俾錢架....連佢個仔都無權過問架....有咩唔滿意就同我講, 我問佢我個囡學嘢洗唔洗攞批准要可以學呀....係唔係女就咩都無架...
我依家一年都唔會俾個囡見佢多過5次.....費事煩......


子爵府

積分: 10018

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 08-8-11 21:50 |只看該作者
原文章由 Anntang 於 08-8-11 15:54 發表
佢好命唔係有3個仔, 係有個咁"孝順"
自己親生亞媽要趕自己老婆仔女走, 都唔同佢
反面嘅仔.




大宅

積分: 1360


20#
發表於 08-8-11 21:51 |只看該作者
就即刻搬, 走去亞媽到住

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo