婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13005


1#
發表於 08-8-12 01:59 |只看該作者
係我阿媽個fd 0既女, 佢嫁左5年, 一入門99就摧佢地生仔, 佢地都好努力...
可惜一路都冇消息, 眼見幾個阿嫂生完一個又一個, 自己試極都唔得....
佢99就成日比說話佢聽, 變本加厲, 話佢個仔"娶個有缺憾0既人番黎, 正廢人, 家門不幸"。又話"通街都係大肚婆, 阿仔你真係唔好彩"。最離譜有次佢叫個仔娶過個, 否則就去搵人借肚.....
果次佢好唔開心, 同個老公講:"同你老母講清楚..."
於是就爆出左真相, 原來佢地兩公婆試左2年都唔得, 已經去睇不育, 證實係男方出左問題....
做左幾次人工都失敗....
但佢老公孝順(我就覺得係自私), 唔想阿媽知個仔唔得, 於是就由個老婆哽左隻死貓....
佢老公講左真相出黎, 個99唔信, 又喊又盛, 話佢咁黑心, 自己冇得生又賴人....
到佢個仔講明話係自己0既問題, 99又話"娶左個陀衰家, 本來有都變冇啦...."
個老婆好無奈, 同個老公講, 以後都唔想見到佢阿媽....


子爵府

積分: 13533


2#
發表於 08-8-12 02:27 |只看該作者
俾我都唔想見佢喇~~講左真相俾佢知..佢都可以咁講野~佢99係咪姓賴架?


子爵府

積分: 10503


3#
發表於 08-8-12 02:30 |只看該作者
嘩...呢D 99 唔見就罷啦...


大宅

積分: 1553


4#
發表於 08-8-12 04:42 |只看該作者
我一定得過去,入左你門仲衰家,嫁著個個有個賤奶奶


大宅

積分: 4468


5#
發表於 08-8-12 07:48 |只看該作者
你問下佢99,係咪娶第2個佢個仔便會有得生?


大宅

積分: 1312


6#
發表於 08-8-12 08:09 |只看該作者
都痴孖筋!
乜野年代呀? 娶個女人為生仔!
仲要知道係自己個仔唔得, 都要跌落地執堆沙!!

叫佢99 去死喇..呢d 賤人, 唔見都罷!


複式洋房

積分: 275


7#
發表於 08-8-12 09:58 |只看該作者
個老公都好衰姐,要老婆食死猫...

佢 99 接受唔到現實,仲講 d 咁既野,都係唔好見好過...
================================ 未得本人同意,請勿轉載本人所發表的文章、回應及意見。


大宅

積分: 2018


8#
發表於 08-8-12 10:56 |只看該作者
原文章由 BigBigB 於 08-8-12 08:58 發表
個老公都好衰姐,要老婆食死猫...

佢 99 接受唔到現實,仲講 d 咁既野,都係唔好見好過...


D男人就係咁要面,佢哋覺得咁樣即係"唔得",咁樣佢哋好無面。

老人家根本唔知係男人都有責。常以為生唔生到仔係女人問題、生仔定女又只係女人問題。D99接受唔到自己个仔有問題,當然係人哋个女(新抱)有問題啦!
我無小朋友,我99常同人講話我年紀大,都唔知有冇得生。
我時常呻完99就算啦! 如果時常記住佢D說話,真係人都顛架!


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 08-8-12 10:57 |只看該作者
有d咁既賤99,嫁入去個新抱先係家門不幸!
當d新抱係生仔機器,自己個仔有問題就死都賴係話人地!
呢d賤99,反正以後都唔會再見佢,我實會轟轟烈烈鬧爆個賤野先走人!


禁止訪問

積分: 8013


10#
發表於 08-8-12 11:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1072


11#
發表於 08-8-12 18:40 |只看該作者
嗰個女人既老公我覺得係最衰囉...
點解明明係佢有問題...
佢寧願個老婆比個99閙,佢都唔肯講個事實出黎丫?
佢都唔係男人黎既...
如果佢係愛個老婆既,點會捨得個老婆為佢食死貓丫?
個99又係正衰人黎既...
明明係個仔冇得生...咁點可以賴落個新抱到架?
抵佢冇孫抱呀!!!


珍珠宮

積分: 30295


12#
發表於 08-8-12 18:52 |只看該作者
嘩!! 呢d老公同99真係賤到爆燈!!!

好彩我老公一早講明, 最後如果我地都盡晒力, 都係冇bb, 就會一力承擔責任, 等佢阿媽死心, 唔會搞搞震!
(因為我99又係好似樓主朋友99咁, 一定覺得我有問題!)
雖然而家的確係我問題, 但我慶幸老公係一個好男人, 明明唔關佢事, 佢都攬晒上身!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


13#
發表於 08-8-12 19:09 |只看該作者
咁叫孝順咩? 有冇搞錯, 我都孝順我父母, 但唔好將這樣的人同我一樣叫孝順.
愚孝就真.
老公同我都決定左, 無論點都好, 第時人地話我地無bb, 一定係同人講老公精子唔得!!!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


14#
發表於 08-8-12 19:10 |只看該作者
咁叫孝順咩? 有冇搞錯, 我都孝順我父母, 但唔好將這樣的人同我一樣叫孝順.
愚孝就真.
老公同我都決定左, 無論點都好, 第時人地話我地無bb, 一定係同人講老公精子唔得!!!


複式洋房

積分: 194


15#
發表於 08-8-12 23:33 |只看該作者
個阿媽太衰所以報應咗落個仔身上,真家門不幸!!!


複式洋房

積分: 451


16#
發表於 08-8-13 00:09 |只看該作者
原文章由 GTT 於 08-8-12 23:33 發表
個阿媽太衰所以報應咗落個仔身上,真家門不幸!!!



講得好! 樓主, 你99下次再出言侮辱你, 你就用呢句來反駁佢啦!


大宅

積分: 3119


17#
發表於 08-8-13 01:05 |只看該作者
反正有咩事都好, 好多99都會話係新抱唔O岩, 新抱唔好, 而個仔咩都好, 就算唔好都係因為新抱唔好.


大宅

積分: 1873


18#
發表於 08-8-13 03:20 |只看該作者
"登"你ar媽個friend個女慘~~嫁左個唔識保護佢嘅老公,仲要有個咁樣嘅99,唔見面係最好嘅方法,相信無人喜歡比人鬧......仲要咁難聽。


大宅

積分: 1185


19#
發表於 08-8-13 10:39 |只看該作者
個老公超衰lor, 我唔覺得咁樣叫"孝順"lor, 叫個老婆食咁大隻死貓, 成日比佢亞媽話, 佢都唔幫口, 佢根本係面對唔到自己缺憾既小男人


禁止訪問

積分: 4584


20#
發表於 08-8-13 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo