婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 258


1#
發表於 08-8-17 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1072


2#
發表於 08-8-17 20:45 |只看該作者
會唔會係因為你嗰位"姐姐"好得99歡心呢?
定係你99有心令你c6閙你呀


大宅

積分: 1072


3#
發表於 08-8-17 20:47 |只看該作者
會唔會係因為你嗰位"姐姐"好得99歡心呢?
定係你99有心令你c6閙你呀


大宅

積分: 1072


4#
發表於 08-8-17 20:47 |只看該作者
會唔會係因為你嗰位"姐姐"好得99歡心呢?
定係你99有心令你c6閙你呀


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


5#
發表於 08-8-17 22:54 |只看該作者
其實你奶奶會唔會誤會左你...以為你比面色佢睇...同埋佢同工人既關係係唔係好好...既然工人令你唔滿意...同埋令到你同你老公之間關係唔好...你要考慮一下呢個工人適唔適合你...其實如果呢個工人做得好好...無其他問題...只係無記性...或者你可以叫佢用其他方法記低...



[url=http://lilypie.com][img]


禁止訪問

積分: 102652


6#
發表於 08-8-18 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5839


7#
發表於 08-8-18 14:35 |只看該作者
你係咪同99一齊住架?你地關係點架?你個工人攪小動作喎...佢似乎想用你99黎壓你, 等你唔罵得佢....比我會同Agent講換個一個
工人,講多都嫌費事

原文章由 hildachu 於 08-8-17 16:36 發表
我個印印 ( 簡稱 : 姐姐 ) 係 6月底黎佐我到做 , 都依家到差唔多 2 個月 !! 但佢好 Q 冇記勝 , 個頭講完 lay頭立即唔記得 !!

話說 我個 bb 因發高燒入佐醫院 , 咁我 99 就請佐 3 日假陪 bb !姐姐就夜晚陪 bb 過夜 ! ...


大宅

積分: 1900


8#
發表於 08-8-18 15:35 |只看該作者

回覆 #2 KT0603 的文章

me2, 都覺得工人搞小動作


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 08-8-18 15:51 |只看該作者
樓主你都係小心D個工人好!
佢搞埋咁多小動作,佢擺明搵你99撐佢,等你連鬧都唔可以鬧佢!


子爵府

積分: 10233


10#
發表於 08-8-18 17:08 |只看該作者
我諗你99是以為你對住佢黑面而哭, 同埋你c6都講左啦, 咁你不如找日同99c6食飯, 順便講返你不是對佢黑面lor, 老人家好易氹ga , 至於你個工人, 你就同c6傾吓點處理佢的工作問題, 同埋你個工人夠胆在你99 面前哭, 我諗佢可能攻心計,又或者佢有事唔開心, 但又比你鬧, 咁咪哭出來lor


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 08-8-18 17:13 |只看該作者
你不如換左個工人佢啦....

你個99咁易喊既....


子爵府

積分: 10233


12#
發表於 08-8-18 17:31 |只看該作者
我諗你99是以為你對住佢黑面而哭, 同埋你c6都講左啦, 咁你不如找日同99c6食飯, 順便講返你不是對佢黑面lor, 老人家好易氹ga , 至於你個工人, 你就同c6傾吓點處理佢的工作問題, 同埋你個工人夠胆在你99 面前哭, 我諗佢可能攻心計,又或者佢有事唔開心, 但又比你鬧, 咁咪哭出來lor

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo