爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7409


1#
發表於 15-12-6 21:47 |只看該作者
之前架車震拎去車房睇過話蝴蝶掩污糟同塞,但我發覺開冷氣架車比之前加速冇咁有力,踩到差唔多地板油先得100km,個時坐得3個人但我個部係2000cc wish,但一唔開冷氣同平時之前開冷氣冇分別,究竟咩原因?


複式洋房

積分: 141


2#
發表於 15-12-6 22:26 |只看該作者

回覆:蝴蝶掩污糟開冷氣架車冇力

自己買支洗吸水試下洗個蝴蝶掩先囉


男爵府

積分: 5325


3#
發表於 15-12-7 09:21 |只看該作者
小心 洗壞個 air flow sensor


大宅

積分: 3606


4#
發表於 15-12-7 09:30 |只看該作者
http://24h.pchome.com.tw/prod/DEAM0J-A26565482

P.S.: 小心 洗壞個 air flow sensor


禁止訪問

積分: 2936


5#
發表於 15-12-7 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7409


6#
發表於 15-12-7 13:08 |只看該作者
本帖最後由 potatobo 於 15-12-7 13:11 編輯

我前兩日得3分一油開足冷氣坐3個人入上水全程都好輕油已經行到110km,但打完爆油缸開冷氣出番黎,要好大腳油近地板油先可以由80km加速到100km,感覺上架車唔係好去同鎖速咁上到100就定左唔上,而且一放油門就跌速得好快,但唔開冷氣嘅又冇咩事架喎,又好似平時咁!


禁止訪問

積分: 2936


7#
發表於 15-12-7 13:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 141


8#
發表於 15-12-7 17:07 |只看該作者

引用:我前兩日得3分一油開足冷氣坐3個人入上水全

原帖由 potatobo 於 15-12-07 發表
本帖最後由 potatobo 於 15-12-7 13:11 編輯

我前兩日得3分一油開足冷氣坐3個人入上水全程都好輕油已經 ...
你入邊間油公司,我架車(Ractis 10年)有時都會咁,今日用洗吸水洗下引擎入面啲污糟野。架車就爽返哂。你試下洗吸水先囉。如果唔係就去換油洗偈。


男爵府

積分: 7409


9#
發表於 15-12-7 20:54 |只看該作者
中石化


男爵府

積分: 5325


10#
發表於 15-12-8 10:09 |只看該作者
fatpenguinbb 發表於 15-12-7 17:07
你入邊間油公司,我架車(Ractis 10年)有時都會咁,今日用洗吸水洗下引擎入面啲污糟野。架車就爽返哂。你 ...
但唔開冷氣又正常 ,似乎唔關引擎事


大宅

積分: 1706


11#
發表於 15-12-10 17:21 |只看該作者
咁情況唔關蝴蝶掩污糟事
先檢查冷氣泵...有拖泵情況


洋房

積分: 40


12#
發表於 15-12-18 16:06 |只看該作者
去搵車房洗蝴蝶掩


複式洋房

積分: 340


13#
發表於 15-12-27 20:16 |只看該作者

回覆:蝴蝶掩污糟開冷氣架車冇力

幾錢到洗蝴蝶掩?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo