夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


1#
發表於 08-8-21 10:37 |只看該作者
有無人有離婚的程序和手續呀?

係咪一定要搵律師?
之前要分居幾耐?點證明?
仔女和錢和樓宇要點分配?

如雙方已無野講, 要等法官分, 咁未判之前d野點分?
係咪任何一方都可拎住d仔女先?
對方搶左就報警都無用?
係咪要收埋先?

有無人有正確的程序?要先做d咩?
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 2760


2#
發表於 08-8-21 12:48 |只看該作者
基本上如果大家無野爭攪掂好就自己去拎申請書填都得,但如果你地咩都要爭就一定搵律師最好,至於小朋友離婚前跟邊個最好你地自己傾掂先,因為如果雙方都爭分分鐘社署會拎走小朋友至官判為止,對小朋友好大傷害,未判之前你地大家無野可以分到(分到你地都唔駛等官判),基本上你地最好傾左先,因為如果上到庭你地咩都要爭咁律師費都唔小,因為分分鍾攪幾堂至掂,傾好哂就自己填申請書或搵律師攪掂,分居一年都可以離婚,無咩証明,大家話夠一年就得


大宅

積分: 1647


3#
發表於 08-8-23 13:03 |只看該作者
原文章由 BBR 於 08-8-21 12:48 發表
基本上如果大家無野爭攪掂好就自己去拎申請書填都得,但如果你地咩都要爭就一定搵律師最好,至於小朋友離婚前跟邊個最好你地自己傾掂先,因為如果雙方都爭分分鐘社署會拎走小朋友至官判為止,對小朋友好大傷害,未判之前 ...



最平的方法是去家事法庭, 他們會安排一切的手續, 只是數百元手續法.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo