在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3661


1#
發表於 08-8-25 10:19 |只看該作者
媽媽們:
本身已決定請工人,唔駛咁辛苦(早晚都好趕咁接bb,回家又做野,最慘係bb差不多晚晚都睡得好差,搞到我們訓唔倒,我既情緒直情勁唔穩定,成日喊添) ,但老公今天say"bb晚上若睡得差,我們都辛苦...",他說不如叫ee湊埋夜晚!(一直以來他都不願比人湊過夜的)
一直以來,我都好贊成比ee湊埋夜晚,但當bb越來越大,都幾唔捨得,但真係勁辛苦!
工作地方原來block晒d 程式,就算我在家裝了ipcam,原來都不能在工作地方看倒,只可用手機see,但十分不便!我真係怕工人對bb不好,他而家先8個月大咋!
媽媽們,若你們是我,應
1.比ee湊埋夜晚嗎
2.繼續請工人
3.其他建議
謝謝!


禁止訪問

積分: 4035


2#
發表於 08-8-25 12:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8646


3#
發表於 08-8-25 12:37 |只看該作者
我係在職的, 請工人湊小朋友, 我有以下建議希望幫到你:

請工人: 依家外邊好難搵工人.... 因為我剛炒了工人, 依家搵緊現成菲傭, 基本上我地選擇不多, 因為佢地好"簡"工, 湊bb好多都唔會考慮怕辛苦喎 ; 請工人好處係可以唔洗做家務同埋你放工後可以專心湊bb, bb不用寄託在別人家; 壞處係你可能教多一個女同埋工人未必可以完全按你指示做, 萬一佢唔like隨時遲職或玩野, 你就要補足工人及機票比佢走

比ee湊: 最好有人介紹比你, 街外的真係冇保障架, 就等同你選工人一樣, 好處係保母唔洗賠機票,代通知金, 及agents費用, 但你就要問清楚雜費, 保母溝通唔會有問題, 但壞處係你唔可以太多要求比佢, 佢亦可以隨時唔做, 到時又係冇人湊.

育嬰園: 有些家長都係放在這裏湊, 好處係佢地一定唔會隨時話唔做, bb學野會多左, 但咁多bb要照顧, 未必可以咁細心; 壞處係bb感染病菌既機會大好多, 即係bb有病唔能夠返學時你要安排人手湊.

總括來說各有各好, 視乎你同老公的需要


複式洋房

積分: 308


4#
發表於 08-8-25 12:47 |只看該作者
我記得之前提意過你請工人, 現在我仍然提意你請工人.
1) 如果你比ee湊過夜, 一星期只可見bb2天, 會好掛著, 而且bb現在正處於認人階段, 你同老公1星期才見佢2天, 見姨姨屋企人仲多過見你地, 之後佢跟姨姨多過你, 你會好傷心...
2) 請工人起碼你都只是工作時間見唔到bb, 但每天晚上都可以同bb玩, 對你同bb都好D. 另外我工人是印尼人, 我請D未到過香港, 但在星加坡工作過, 因星加坡工人, 一般都OK.
至於裝CAM, 你公司有無WIFI,如果有咁咪買部PDA電話裝個SOFTWARE, 咁咪可以用WIFI睇BB, 用到公司WIFI咪不用比上INTERNET費用囉.


別墅

積分: 673


5#
發表於 08-8-28 17:15 |只看該作者
原文章由 MKONNG 於 08-8-25 12:47 發表
我記得之前提意過你請工人, 現在我仍然提意你請工人.
1) 如果你比ee湊過夜, 一星期只可見bb2天, 會好掛著, 而且bb現在正處於認人階段, 你同老公1星期才見佢2天, 見姨姨屋企人仲多過見你地, 之後佢跟姨姨多過你, 你會 ...


我都覺得請工人會比較好啲, 雖然我無請工人, 但是我朝早比我奶奶, 夜晚食完飯湊返BB返屋企訓, 有時都幾辛苦, 但是我都覺得值得, 已家我囡囡差唔多一歲, 佢已經有認人及地方訓, 試過放起奶奶或婆婆屋企幫我湊一晚, 佢見唔到我就喊及唔肯訓, 所以你比EE湊的話, 你只湊星期六及星期日你可能會好辛苦, 而且第時未必會肯跟你家, 況且你諗下都是辛苦幾年啫, 當佢越來越大訓覺就會好啲, 你夜晚接足佢多啲, 你地感情都好啲啦, 佢大個咗有佢自己朋友, 你想佢痴你都好難, 所以我會好好珍惜啲段時刻


大宅

積分: 1459


6#
發表於 08-8-28 17:44 |只看該作者
我囡囡由2個多月以請媬姆湊到現在,(現囡囡就快3歲啦),囡囡每日早上說湊去媬姆家,晚上我哋放工就湊回家,一個月$3700(不包用品),媬姆一家也很錫囡囡,我哋也很放心,不過壞處就是不可對媬姆太多意見,可能個個人湊BB的方法也有不同,
但囡囡以3歲啦,我哋也決定請工人,因囡囡現很需要同她玩,請工人可不用做家務,多些時間伴她


男爵府

積分: 8580

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 08-8-28 21:51 |只看該作者
你個b夜晚訓得唔好, 會唔會同個ee有關?

我媽咪d c9 鄰居都係做保母(個b日間放o係這位c9屋企)的,佢同我媽咪講佢會日間係咁tum bb 訓覺,咁佢就可以自己做下家務,做下自己野! 個b日間訓得多,自自然然夜晚訓得唔"淋",睡得好差,所以我媽咪同我講呢個c9好衰,個bb係佢屋企訓就有錢賺,難為bb父母湊夜晚.....................

要揀的話我會提議你請工人,起碼都有得每晚見下個b!


大宅

積分: 3661


8#
發表於 08-8-29 16:05 |只看該作者
媽媽們:
我們已決定請工人的了!因為我同EE講過夜加幾多錢,要加成兩千元一個月,所以我更加下決心請工人!
但因為我工作太忙太忙.....暫時會比EE湊住過夜半個月先!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo