跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47504

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 08-8-30 14:43 |只看該作者
你地bb 肯唔肯坐定定食粥 ?

我個女唔肯架 ~ 一定要比d野佢揸住, 一陣之後玩厭左又要換第二樣 ...

而家就抱住食

你地bb係點架 ?


別墅

積分: 647


2#
發表於 08-8-30 16:19 |只看該作者
我個bb現在很喜歡食粥,所以每次放他坐high-chair已經開始搵碗粥的蹤影,還要偷看有幾多可以食!好好笑!但飲奶奶就立即由7安跌到去5安了!


子爵府

積分: 11992

牛年勳章


3#
發表於 08-8-30 19:33 |只看該作者
我阿仔暫時食粥仔都算ok(touchwood!). 我Day 1開始就一開歺就冇電視,冇玩具,剩係得我"得"係佢面前.所以我諗佢慣咗lor...
不過有時佢都好玩野...食食下唔食,但我扮走開,攞第二隻碗(or個煲),第二隻匙羹餵佢,佢又會繼續食~尤其係諗住收工,我用大匙羹諗住食埋D剩餘物資...佢就好似要同我爭食咁!


子爵府

積分: 12426

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 08-8-30 20:39 |只看該作者

回覆 #1 Lqueenie 的文章

開頭都ok, 不過食到最尾果幾啖會唔耐煩....我比d野佢摸住引開佢注意, 不過你唔好抱住佢食bor, 以後lut 唔到身就煩了...


珍珠宮

積分: 47504

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 08-8-30 22:00 |只看該作者

回覆 #1 stinkyrabbit111 的文章

我都知 ~ 但都係呢個星期的事 ~ 佢上星期感冒, 冇咩胃口, 一食又嘔, 又唔肯坐, 所以先抱住食 .. 我都怕甩唔到身


大宅

積分: 1414


6#
發表於 08-8-30 22:53 |只看該作者
你地既bb都好呀,我個仔比我99寵壞左,一食粥同食糊仔就要開dvd兒歌比佢睇住黎食,一唔開就唔食係咁bu番出黎,攪到我出街去朋友到都要帶隻dvd去!



大宅

積分: 3997

好媽媽勳章


7#
發表於 08-8-31 10:28 |只看該作者
我個女肯坐high chair食野, 但都係要一路睇電視一路食野, 我工人有時會俾玩具囡囡揸住食, 我已經話左佢N次唔可以咁做, 因為囡囡已經掛住睇電視而食得好慢, 仲要玩埋咪食成個鐘?!

我覺得要從小培養BB乖乖地食野, 我侄仔就係俾奶奶縱壞左, 佢一定要睇MICKEY MOUSE先至肯食飯仔, 仲要坐唔定甚至食到一半就要坐係地下食, 咁當然坐坐下又會行來行去搵野玩, 玩下又食半啖一啖, 我睇住奶奶餵飯仔就辛苦囉 --- 係足足餵左兩個鐘!! 唔怪得侄仔要下午四點開始食飯仔啦...


大宅

積分: 3519


8#
發表於 08-8-31 10:34 |只看該作者
我個囡囡暫時都肯,因為佢好鐘意食.暫時都未食厭關係吧...遲D就唔知啦...


大宅

積分: 1171


9#
發表於 08-8-31 21:53 |只看該作者
My son is willing to eat, but he needs someone to be a "clown" to play with him while being fed.......... !


大宅

積分: 4940

醒目開學勳章


10#
發表於 08-9-1 11:28 |只看該作者
我個仔都ok ar. 可能我一開始就比佢知道坐high chair + 用口水肩 = 食粥, 所以佢每次都好乖咁等我餵

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo