爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 6994


1#
發表於 16-1-8 09:33 |只看該作者
若果架車牌費已過 點先可以揸架車去驗? tks


伯爵府

積分: 16016


2#
發表於 16-1-8 10:28 |只看該作者
只可以拖去,或用 T 牌。


男爵府

積分: 6994


3#
發表於 16-1-8 10:34 |只看該作者

引用:只可以拖去,或用 T 牌。

原帖由 sf013hk 於 16-01-08 發表
只可以拖去,或用 T 牌。
咁即係要搵車房 .... 成本咪高咗


男爵府

積分: 5033


4#
發表於 16-1-8 10:45 |只看該作者

回覆:ssssky 的帖子

係架。要搵車房用T 牌開走。如果近嘅都係偷雞揸去車房。但有一定危險。




[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


大宅

積分: 1707


5#
發表於 16-1-8 10:57 |只看該作者
ssssky 發表於 16-1-8 10:34
咁即係要搵車房 .... 成本咪高咗
成本高左? 你依家係冇得揀呀


男爵府

積分: 6994


6#
發表於 16-1-8 13:12 |只看該作者

引用:係架。要搵車房用T 牌開走。如果近嘅都係偷

原帖由 atta 於 16-01-08 發表
係架。要搵車房用T 牌開走。如果近嘅都係偷雞揸去車房。但有一定危險。



...
明白 tks


男爵府

積分: 6994


7#
發表於 16-1-8 13:13 |只看該作者

引用:Quote:ssssky 發表於 16-1-8 10:34 咁即係

原帖由 Skylinerr 於 16-01-08 發表
成本高左? 你依家係冇得揀呀
都有 但而家部車近我屋企 所以考慮當中


大宅

積分: 1690


8#
發表於 16-1-8 14:55 |只看該作者

回覆:新手買2手車一問

二手車可否全數上會??


伯爵府

積分: 16016


9#
發表於 16-1-8 15:07 |只看該作者
忽發奇想, 唔知用人手推去得唔得呢?


大宅

積分: 1690


10#
發表於 16-1-8 22:07 |只看該作者

回覆:新手買2手車一問

除了銀行還可以邊度上會???


洋房

積分: 45


11#
發表於 16-1-11 14:25 |只看該作者

純粹八掛公分享


先直接回覆ssssky所講的情況,你可以搵“香港驗車中心” !自己上網睇睇詳細情況吧!佢哋係一個團隊(二至三名師傅)上門幫你驗車,一部工程車去到你要求嘅地點,徹徹底底,清清楚楚及非常專業咁驗,我記憶中收費大約1300-1500,歷時都好幾句鐘。但你可以絕對放心,他們並非浪得虛名!


至於,你覺得用1300-1500驗一部易手車,「值得嗎」?

如果!你純粹買一部“纏柒” 玩下,那當然無需浪費千幾蚊啦!不過,如果你買嘅車都成5萬或以上,甚至係過十以上,又或者,你唔想部車到手之後先發覺七勞八傷浮晒出嚟,要你一擲兩、三萬維修,之後牌簿字越高又比人打咗折,唔知部車放唔放好建議你去做。因為,佢哋所有細微細眼嘢都會驗得到,部車有無“扇過灰”、“翻噴過” 係一目了然!之後一份詳盡報告比翻,免得第日拗數


(後話)

就你嘅情況嚟講,我會問自己「點解架車無牌費」?


唔知道哩部車嘅來源、年份或其他資料,無論係易手車網,又或者房、汽車展銷場,甚至LT露天車房等等(朋友私讓另計)…….. 簡單一句,我建議真係唔好買!試諗諗,最基本仲有牌費即代表部車仲行得!有牌費至少免除咗好多背後存在不利嘅因素,例如過唔過到驗車續牌呢?又或者,車主知道部車有隱憂,唔想花錢去執翻好,索性放咗佢都有可能。


當然賣家總有許多說法,例如老婆唔揸啦,無車位費事養兩部車(諗住唔揸囉咪唔徙錢續牌囉)林林種種嘅解釋。作為買家,我建議你都係小心為尚,慢慢揀。除非係古董車、限量版或者超名貴,否則我都係問一句「點解唔續牌費」?如果係屬於展鎖場又無牌費又要上會,我梗加唔建議你去買!


以上內容純粹個人經驗分享,與香港驗車中心並無任何關連!希望你買到心儀嘅車吧!


男爵府

積分: 7278


12#
發表於 16-1-11 14:32 |只看該作者

引用:純粹八掛公分享先直接回覆ssssky所講的情況

原帖由 BobStudio 於 16-01-11 發表
純粹八掛公分享
先直接回覆ssssky所講的情況,你可以搵“香港驗車中心” !自己上網睇睇詳細情況吧!佢哋係 ...
樓主應該係講過左6年既政府驗車吧?




男爵府

積分: 6994


13#
發表於 16-1-11 14:34 |只看該作者

引用:純粹八掛公分享先直接回覆ssssky所講的情況

原帖由 BobStudio 於 16-01-11 發表
純粹八掛公分享
先直接回覆ssssky所講的情況,你可以搵“香港驗車中心” !自己上網睇睇詳細情況吧!佢哋係 ...
Tks 我會考慮....


洋房

積分: 45


14#
發表於 16-1-11 16:25 |只看該作者
回覆 sorman 的帖子

不是!可能我記錯了名字,但這公司是私人經營,上網查一查,打電話去約,他們會到你指定的位置幫你驗車,並不是車輛需續牌而去的政府驗車中心。佢哋做許多名車買賣前的驗身,講求口碑同信譽。


洋房

積分: 45


15#
發表於 16-1-11 16:28 |只看該作者
回覆 sorman 的帖子

http://www.ipmc.com.hk/?gclid=Cj ... yr4WsWtihoCnhDw_wcB


複式洋房

積分: 149


16#
發表於 16-1-11 19:04 |只看該作者

回覆:hfr 的帖子

如果同車行買,車行會同你搞好的了


別墅

積分: 615


17#
發表於 16-1-11 23:30 |只看該作者
我個friend都係搵呢間驗車中心驗二手車, 佢d師傅去停車場並開車走個圈嚟驗車的性能

我個friend換車換左好多部, 也曾經搵過好車房驗車, 佢話呢間驗車中心的報告好詳細, 值得花千幾蚊攞個專業comment先決定買唔買, 好過車房的"所謂"驗車

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo