爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2769


1#
發表於 16-1-9 15:56 |只看該作者
好快架車就轉去露天爛地場了,

考慮買唔買個車套好?

大家有乜意見?

謝謝!


子爵府

積分: 14954


2#
發表於 16-1-9 19:53 |只看該作者

引用:好快架車就轉去露天爛地場了,考慮買唔買個

原帖由 guatma 於 16-01-09 發表
好快架車就轉去露天爛地場了,

考慮買唔買個車套好?
日日楂就免了,假日車則無防。



點評

mamapigpig    發表於 16-1-12 02:11


大宅

積分: 1261


3#
發表於 16-1-9 21:59 |只看該作者
我想問吓可以點清潔同整乾個車套? 屋企洗完點樣整乾?


大宅

積分: 3017


4#
發表於 16-1-9 22:53 |只看該作者

引用:我想問吓可以點清潔同整乾個車套?+屋企洗完

原帖由 hayashili2010 於 16-01-09 發表
我想問吓可以點清潔同整乾個車套? 屋企洗完點樣整乾?
不用洗,掃下就可以。





大宅

積分: 2769


5#
發表於 16-1-10 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 guatma 於 16-01-09 發表好快

原帖由 werty 於 16-01-09 發表
日日楂就免了,假日車則無防。
假日車,但怕難打理,尤其係春夏季時節。


大宅

積分: 2769


6#
發表於 16-1-10 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hayashili2010 於 16-01-09

原帖由 assado 於 16-01-09 發表
不用洗,掃下就可以。
其實會唔會引埋好多小昆蟲住係車罩下既呢?

謝謝!


男爵府

積分: 5325


7#
發表於 16-1-11 09:20 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-10 22:57
假日車,但怕難打理,尤其係春夏季時節。
見議你買半罩
全罩個d 我用過 ,一開一收太麻煩,用用下會懶。
落雨天又可彈到d 低位汙污糟糟。
同埋有人話 罩住架車 d水氣困住哂仲唔好。


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 16-1-11 11:41 |只看該作者
其實收放車套,都係非常難題.


大宅

積分: 2769


9#
發表於 16-1-11 12:22 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-10 22:57 假日車

原帖由 dick9394 於 16-01-11 發表
見議你買半罩
全罩個d 我用過 ,一開一收太麻煩,用用下會懶。
落雨天又可彈到d 低位汙污糟糟。
半罩即係只粒住個車窗果隻?

如果係,保護性好似唔高。

另外,請問一般車罩價錢如何?

我係8人車,謝謝!


大宅

積分: 2769


10#
發表於 16-1-11 12:24 |只看該作者

引用:其實收放車套,都係非常難題.

原帖由 20150618bb 於 16-01-11 發表
其實收放車套,都係非常難題.
因為好難摺得整齊嗎?還是太dirty?

未用過,請指教,謝!


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 16-1-11 12:32 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-11 12:24
因為好難摺得整齊嗎?還是太dirty?

未用過,請指教,謝!
就係收完放在邊度?????,車尾箱?????如果二人同做會好的,如果只你一個人.............


男爵府

積分: 5325


12#
發表於 16-1-11 12:38 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-11 12:22
半罩即係只粒住個車窗果隻?

如果係,保護性好似唔高。

初頭梗係覺得全套好d,用用下你就會覺 收放好麻煩....

摺得整齊? 要d 時間羅... 諗下夏天 你每次用車前後 會身水身汗羅



大宅

積分: 2769


13#
發表於 16-1-11 15:19 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-11 12:24 因為好

原帖由 20150618bb 於 16-01-11 發表
就係收完放在邊度?????,車尾箱?????如果二人同做會好的,如果只你一個人.............
...
100%係自己一個人做

攞車時間睇來要預多一倍。


大宅

積分: 2769


14#
發表於 16-1-11 15:20 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-11 12:22 半罩即

原帖由 dick9394 於 16-01-11 發表
初頭梗係覺得全套好d,用用下你就會覺 收放好麻煩....

摺得整齊? 要d 時間羅... 諗下夏天 你每次用車前 ...
諗到都辛苦,但泊爛地,仲要假日車,車罩都係唔少得


男爵府

積分: 5325


15#
發表於 16-1-11 15:23 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-11 15:20
諗到都辛苦,但泊爛地,仲要假日車,車罩都係唔少得
8人車落套仲麻煩~咁高身~ahahaah


大宅

積分: 3017


16#
發表於 16-1-11 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+20150618bb+於+16-01-11+發表

原帖由 guatma 於 16-01-11 發表
因為好難摺得整齊嗎?還是太dirty?

未用過,請指教,謝!
吾會摺,放入橙箱就算。




珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 16-1-11 17:29 |只看該作者
guatma 發表於 16-1-11 15:20
諗到都辛苦,但泊爛地,仲要假日車,車罩都係唔少得
又講番轉頭,長遠來講停爛地,不而搵個有頂地方,對於車身內籠都好的.

點評

pendy_ae101    發表於 16-1-27 17:01


大宅

積分: 2769


18#
發表於 16-1-11 21:12 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-11 15:20 諗到都

原帖由 dick9394 於 16-01-11 發表
8人車落套仲麻煩~咁高身~ahahaah
唔怕,我有六尺高


大宅

積分: 2769


19#
發表於 16-1-11 21:18 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-11 15:20 諗到都

原帖由 20150618bb 於 16-01-11 發表
又講番轉頭,長遠來講停爛地,不而搵個有頂地方,對於車身內籠都好的.
我都想,其實我係不值室內場今月起加我20%租所以先放棄室內場。

成本計,我假日車,一個月用得4-5次,加上架車又舊,真係覺得好唔值。

可能揸埋今年都要bye bye。


大宅

積分: 2769


20#
發表於 16-1-11 21:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 guatma 於 16-01-11 發表因為

原帖由 assado 於 16-01-11 發表
吾會摺,放入橙箱就算。
摺下好,因為我有bb車要放,唔好咁“左訂”好。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo