立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2769
子爵府
積分: 14954
原帖由 guatma 於 16-01-09 發表 好快架車就轉去露天爛地場了, 考慮買唔買個車套好?
積分: 1261
積分: 3017
原帖由 hayashili2010 於 16-01-09 發表 我想問吓可以點清潔同整乾個車套? 屋企洗完點樣整乾?
原帖由 werty 於 16-01-09 發表 日日楂就免了,假日車則無防。
原帖由 assado 於 16-01-09 發表 不用洗,掃下就可以。
男爵府
積分: 5325
guatma 發表於 16-1-10 22:57 假日車,但怕難打理,尤其係春夏季時節。
珊瑚宮
積分: 109147
原帖由 dick9394 於 16-01-11 發表 見議你買半罩 全罩個d 我用過 ,一開一收太麻煩,用用下會懶。 落雨天又可彈到d 低位汙污糟糟。
原帖由 20150618bb 於 16-01-11 發表 其實收放車套,都係非常難題.
guatma 發表於 16-1-11 12:24 因為好難摺得整齊嗎?還是太dirty? 未用過,請指教,謝!
guatma 發表於 16-1-11 12:22 半罩即係只粒住個車窗果隻? 如果係,保護性好似唔高。
原帖由 20150618bb 於 16-01-11 發表 就係收完放在邊度?????,車尾箱?????如果二人同做會好的,如果只你一個人............. ...
原帖由 dick9394 於 16-01-11 發表 初頭梗係覺得全套好d,用用下你就會覺 收放好麻煩.... 摺得整齊? 要d 時間羅... 諗下夏天 你每次用車前 ...
guatma 發表於 16-1-11 15:20 諗到都辛苦,但泊爛地,仲要假日車,車罩都係唔少得
原帖由 guatma 於 16-01-11 發表 因為好難摺得整齊嗎?還是太dirty? 未用過,請指教,謝!
原帖由 dick9394 於 16-01-11 發表 8人車落套仲麻煩~咁高身~ahahaah
原帖由 20150618bb 於 16-01-11 發表 又講番轉頭,長遠來講停爛地,不而搵個有頂地方,對於車身內籠都好的.
原帖由 assado 於 16-01-11 發表 吾會摺,放入橙箱就算。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy