跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 382


1#
發表於 08-9-18 10:13 |只看該作者
前一排 , 個女都肯學講野 , 但呢兩個星期 , 佢連之前學過既都唔太肯講 , 不停自己講bb話咋 , 點算好呀???


大宅

積分: 3406


2#
發表於 08-9-18 10:29 |只看該作者
唔洗擔心o家,我有好多friend D小朋友都係返咗學即兩歲先至講得多D o野,語言發展每個小朋友都唔同,我個肥淇成日都講太空話啦,有時仲講得好大聲好似鬧人o甘o添。


大宅

積分: 2776


3#
發表於 08-9-18 20:39 |只看該作者
d bb好得意ga, 學懂了某些字就會有一排唔肯講,但過多幾日又講番。好似我個仔,我問佢媽媽靚唔靚,早兩個星期勁答我靚靚,昨天又唔肯答,今日又肯,所以日日都唔同


大宅

積分: 1783


4#
發表於 08-9-18 21:18 |只看該作者
我隻b都算超晒班lor,
到而家都只係識發4-5個單音,
仲要唔係日日發.


複式洋房

積分: 382


5#
發表於 08-9-19 14:42 |只看該作者
有時真係會擔心 , 佢係唔係會有語言發言障礙


大宅

積分: 2776


6#
發表於 08-9-19 20:49 |只看該作者

回覆 #5 wood2608 的文章

你多d同佢講故事,講多野,我是要返工的,所以都好珍惜放工同bb一起的時間,好在我都算早放工,每晚都同佢講故事,成日都在佢耳邊狂轟炸佢,例如日日同佢講公公屋企有咩?貓....問問下,佢就識得自己答我有貓,現在佢都識得答我7條問題,例如我成日同佢一起睇本狼來了的書,我這幾晚都重複咁講呢個故事,講下講下,我問佢d狼狼咬d羊甚麼?他答我"咩咩",因為我成日同佢講狼狼咬羊"咩咩",真係要成日同佢講多d野,雖然有些人會講大大下自然會識,但真的要多些同bb講野,我覺得現在都是16個月大,唔單止要學單音,還開始要對答,唔好因為佢唔講而灰心,你每天同佢講的說話其實都在他的腦裡,終有一天會展示出來......add oil


複式洋房

積分: 219


7#
發表於 08-9-19 23:38 |只看該作者

re:講野

小翹而家16個月大,平日我哋兩公婆返工,所以都同大家一樣好珍惜每一刻和她相處的時間,成日同佢講故仔,認下五官,四肢,猫狗甘,直到而家佢係屋企用英文問佢五官及四肢,都可以用手指指出五官及四肢部份,及講下D猫、狗、車、爸、媽、謝等有意思單字,不過一出街見外人就多數吾講,吾知妳地D小B有冇甘既問題??不過,我覺得真係要大家比好多耐心,同我地d小豬倾多D計,好快佢地就會學識,其實佢地做好多野都係想氹我地開心,想攞多D關注甘!!大家一齊努力丫!!!
而家小翹她成日發脾氣,只要得吾到或吾高興即刻大叫 ,仲詐喊!!無眼淚!! 真激死!

[ 本文章最後由 dvit0403 於 08-9-19 23:42 編輯 ]


http://hk.myblog.yahoo.com/iristang-jottings


大宅

積分: 2776


8#
發表於 08-9-20 08:38 |只看該作者

回覆 #7 dvit0403 的文章

我個仔就一時時,有時出街唔肯講,大多因為佢想睡,或者被其他野吸引了......
不過佢就會主動叫d唔識的婆婆叫"婆",見貓叫貓...車....花.......
現在佢就會見貓、狗時會講埋摸摸....
係呀,bb成日扮哭,一樣...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo