爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 112


1#
發表於 16-2-12 16:33 |只看該作者
計劃19或20號揸車去BB展。想問會展有冇日泊(收費幾$)或大家有冇平的停車場可以介紹。謝謝各位師兄:fat::choi::gung::hei:




複式洋房

積分: 112


2#
發表於 16-2-13 04:17 |只看該作者

回覆:okok12 的帖子

有冇師兄知道




大宅

積分: 4352


3#
發表於 16-2-13 11:01 |只看該作者

回覆:灣仔會展泊車一問

想知,push




大宅

積分: 1960


4#
發表於 16-2-13 12:07 |只看該作者

回覆:灣仔會展泊車一問

會展日泊好似$190,對面$150 for sat sun
myphoto.jpg





男爵府

積分: 7450


5#
發表於 16-2-14 01:22 |只看該作者

引用:會展日泊好似$190,對面$150 for sat sun

原帖由 hihihappy 於 16-02-13 發表
會展日泊好似$190,對面$150 for sat sun
我日泊多數泊政府大樓, $150。


民房

積分: 27


6#
發表於 16-2-14 22:42 |只看該作者
請問鷹君中心停車場幾錢?有無日泊架?


複式洋房

積分: 411


7#
發表於 16-2-19 03:40 |只看該作者
我都要去寵物展,怕會展停車場會好full..


禁止訪問

積分: 331


8#
發表於 16-2-23 16:04 |只看該作者

回覆:灣仔會展泊車一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo