立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 42483
公爵府
積分: 27532
原帖由 我係女仔 於 16-02-17 發表 昨晚食飯嘔,岩岩訓兩訓又起身嘔,話個肚好痛,但無發燒,明早一早就要帶佢睇醫生了 ...
原帖由 hohinmama 於 16-02-17 發表 摸下肚臍位有無凍冰冰,可能入風搞肚痛
男爵府
積分: 8534
子爵府
積分: 14043
積分: 47707
積分: 8402
原帖由 朱古力小b 於 16-02-17 發表 如果入風?就會肚子凍?我仔6個月大,常常都好像肚痛咁,哭
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy