爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12058


1#
發表於 16-2-20 14:23 |只看該作者
有無朋友可以介紹
我想裝Land Rover discover 車cam, 係息佐車都可以繼續影個款。

最好有裝開呢個車的熟悉車行,我係新車

sales 介紹個車行要4600,我覺得貴佐D




珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 16-2-20 18:41 |只看該作者
買得甘貴架車,咪甘喇.........唔通到時要換胎,要平用條大陸胎呀,.


子爵府

積分: 12058


3#
發表於 16-2-20 22:41 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

我上網看,呢個加強版車cam 其實係韓國出,韓國買好似1900港幣。

所以我覺得收4600 好似好貴




大宅

積分: 3505


4#
發表於 16-2-22 07:17 |只看該作者

回覆:Land Rover 車cam

如果要熄引擎後仲可以錄影,除咗鏡頭,仲要有power magic pro管理電池,又要師傅駁缐,當然貴好多。





別墅

積分: 610


5#
發表於 16-2-22 10:42 |只看該作者

回覆:Land Rover 車cam

前後cam+magic pro, $4,600 差唔多啦,比幾夠水sales 賺,一前過整哂先收車,ok la.


子爵府

積分: 12058


6#
發表於 16-2-22 11:06 |只看該作者

引用:前後cam+magic+pro,+$4,600+差唔多啦,比幾

原帖由 gokou 於 16-02-22 發表
前後cam+magic pro, $4,600 差唔多啦,比幾夠水sales 賺,一前過整哂先收車,ok la.

...
問題係呢個sales 只對名車有興趣,舊車唔想手




大宅

積分: 3505


7#
發表於 16-2-22 11:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gokou+於+16-02-22+發表前後c

原帖由 jincaiyan 於 16-02-22 發表
問題係呢個sales 只對名車有興趣,舊車唔想手
Land Rover Discovery都算名車呀




別墅

積分: 610


8#
發表於 16-2-22 14:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jincaiyan 於 16-02-22 發表

原帖由 kennyklt 於 16-02-22 發表
Land Rover Discovery都算名車呀
未就係


複式洋房

積分: 300


9#
發表於 16-2-22 14:55 |只看該作者

回覆:Land Rover 車cam

你係Discovery 定Discovery sport? 如果係Sport,可能真係唔多出面車房熟啲線位,要估估吓!Discovery 應該Ok la.
你之前整開既車房呢?




子爵府

積分: 12058


10#
發表於 16-2-22 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gokou+於+16-02-22+發表前後c

原帖由 jincaiyan 於 16-02-22 發表
問題係呢個sales 只對名車有興趣,舊車唔想手
我意思係 我依家用緊架舊車 佢唔想收。
所以我覺得太⋯




子爵府

積分: 12058


11#
發表於 16-2-22 23:34 |只看該作者

回覆:macan75 的帖子

sport,16年款




複式洋房

積分: 300


12#
發表於 16-2-22 23:52 |只看該作者

回覆:jincaiyan 的帖子

恭喜哂!全新款車!
不過前後cam真係無經驗,唔好意思!我自己只係前cam,自己收埋條線用車插咋!
你有冇問過原廠,你想嘅攞電方法會唔會影響保養?




子爵府

積分: 12058


13#
發表於 16-2-23 22:03 |只看該作者

引用:恭喜哂!全新款車!不過前後cam真係無經驗

原帖由 macan75 於 16-02-22 發表
恭喜哂!全新款車!
不過前後cam真係無經驗,唔好意思!我自己只係前cam,自己收埋條線用車插咋!
你有冇問 ...
要下星期一先提車呀

好似話個Cam 可以供電72小時。如果影響到車的電池 會自動息機。

不過只係前後我覺得唔夠,我想要4只角 360度款
前幾日 ,我送小朋友返學,樓下park一陣 ,都刮花一條(左邊車門)




子爵府

積分: 12058


14#
發表於 16-2-23 22:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kennyklt+於+16-02-22+發表La

原帖由 gokou 於 16-02-22 發表
未就係
我意思係 ,我們依家用緊架舊車 Seles 無興趣收。




複式洋房

積分: 300


15#
發表於 16-2-23 22:17 |只看該作者

回覆:jincaiyan 的帖子

無聽過360度cam喎!
唯有揾啲安全啲嘅位泊啦!
去28試吓放車,好多人都係。
宜家真係好少sales肯收車,除非自己品牌同埋唔太舊款!
好運啦!




子爵府

積分: 12058


16#
發表於 16-2-24 13:09 |只看該作者

回覆:macan75 的帖子

有一個cam 係四個角




複式洋房

積分: 300


17#
發表於 16-2-24 19:20 |只看該作者

回覆:jincaiyan 的帖子

定係泊車cam呀?




子爵府

積分: 12058


18#
發表於 16-2-24 21:19 |只看該作者

回覆:macan75 的帖子

park車 四角 原廠已經裝埋




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo