基督家庭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 57


1#
發表於 08-9-26 02:41 |只看該作者
一名自稱是律師 pyjj 近日在基督家庭不停挑戰基督信仰及宣傳佛教氣功, 行為是不尊重"基督家庭".

pyjj, 你要討論宗教, 請自找另處, 人家是"基督家庭", 你都唔係家庭成員, 請過主.


大宅

積分: 4803


2#
發表於 08-9-26 12:51 |只看該作者
唔緊要la..佢有權討論分享..就算意見唔係一樣.都唔係問題,
我自己已經不知不覺於主裡已經十個年頭..但其實亦於很多不認同基督教信仰中生活..家人及家族 多是傳統中國家庭信仰...

但反而從很多反對聲音 及 很多自己不能/未能/不懂解答的問題上.,反覆思想,找尋答案..希望更明白上帝..(雖然現在仍很幼稚,但比不聞不問而繼續相信的好.)

希望我們會以包容的態度 , 反思的行動對一些反對聲音..(如果,有些言論真的很激烈而不能討論或反省..我們可盡量不作回應就是了)


水晶宮

積分: 55644


3#
發表於 08-9-26 14:47 |只看該作者
唔好踢人走喇
神的大門是為所有人打開的
不會拒絕任何人
少奶奶的身份,丫頭的命...


禁止訪問

積分: 205


4#
發表於 08-9-26 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 44


5#
發表於 08-9-26 20:58 |只看該作者
這位 idont, 你根本不明白基督的愛, 及基督的用心. 你自樣是不可能得救的. 回頭吧.............


原文章由 idont 於 08-9-26 02:41 發表
一名自稱是律師 pyjj 近日在基督家庭不停挑戰基督信仰及宣傳佛教氣功, 行為是不尊重"基督家庭".

pyjj, 你要討論宗教, 請自找另處, 人家是"基督家庭", 你都唔係家庭成員, 請過主. ...


民房

積分: 44


6#
發表於 08-9-26 21:03 |只看該作者
再者, 林燕妮小姐在向世界出發中所提及的是靜坐, 不是氣功, 人家佛教本身是沒有提倡氣功的, 亦沒有說佛祖修氣功的記載... 不如你在攻擊別人前做小小功課, 明白別人講咩先啦.

原文章由 idont 於 08-9-26 02:41 發表
一名自稱是律師 pyjj 近日在基督家庭不停挑戰基督信仰及宣傳佛教氣功, 行為是不尊重"基督家庭".

pyjj, 你要討論宗教, 請自找另處, 人家是"基督家庭", 你都唔係家庭成員, 請過主. ...


大宅

積分: 2525


7#
發表於 08-9-27 00:44 |只看該作者
原文章由 pyjj 於 08-9-26 21:03 發表
再者, 林燕妮小姐在向世界出發中所提及的是靜坐, 不是氣功, 人家佛教本身是沒有提倡氣功的, 亦沒有說佛祖修氣功的記載... 不如你在攻擊別人前做小小功課, 明白別人講咩先啦.

...


靜坐咪都係一樣

除非係﹕「靜坐」常思己過,閒談莫說人非的 「靜坐」。


民房

積分: 57


8#
發表於 08-9-27 00:59 |只看該作者
原文章由 54heima 於 08-9-26 14:47 發表
唔好踢人走喇
神的大門是為所有人打開的
不會拒絕任何人


咁又係, 佢最多是一個自以為讀過下書, 識下宗教下, 就出來叫人讀下書, 話人家得唔得救 (除了父上帝外, 原來仲有人可以話你得唔得救), 我就無人家咁好學識, 研究這研究那, 不過就最憎o個d以為識多少少就取笑人, 為難人的"人".

不如說, 有人自知不得救, 最好多個人陪, 我回頭啦, 還好回頭去地獄時, 有你同行.


民房

積分: 44


9#
發表於 08-9-27 01:13 |只看該作者
繼續啦 ... 潑婦罵街啦 ...... 約實地獄見啦!!!!

原文章由 idont 於 08-9-27 00:59 發表


咁又係, 佢最多是一個自以為讀過下書, 識下宗教下, 就出來叫人讀下書, 話人家得唔得救 (除了父上帝外, 原來仲有人可以話你得唔得救), 我就無人家咁好學識, 研究這研究那, 不過就最憎o個d以為識多少少就取笑人, 為 ...


民房

積分: 44


10#
發表於 08-9-27 01:15 |只看該作者
其實你吾識, 不如你去見識吓先啦. :;pppp:

原文章由 叮鈴 於 08-9-27 00:44 發表


靜坐咪都係一樣

除非係﹕「靜坐」常思己過,閒談莫說人非的 「靜坐」。


民房

積分: 57


11#
發表於 08-9-27 03:19 |只看該作者
原文章由 pyjj 於 08-9-27 01:13 發表
繼續啦 ... 潑婦罵街啦 ...... 約實地獄見啦!!!!



哈哈, 唔夠人講, 就用人身攻擊, "潑婦", 幾好呀!

如果請了這樣的律師, 真的多多官司都唔夠輸!

"阿陳大文先生, 你賠唔賠我當事人的損失?! 唔賠, 你個狗養的."

今晚見!


別墅

積分: 565


12#
發表於 08-9-30 15:25 |只看該作者
"一人一post 踢某人出基督家庭"
這是基督精神嗎?
基督是要人順我者生,逆我者亡?


民房

積分: 57


13#
發表於 08-9-30 21:45 |只看該作者
原文章由 jujuy 於 08-9-30 15:25 發表
"一人一post 踢某人出基督家庭"
這是基督精神嗎?
基督是要人順我者生,逆我者亡?


似乎是你不明, 可能太深奧了.

21:12 耶 穌 進 了   神 的 殿 、 趕 出 殿 裡 一 切 作 買 賣 的 人 、 推 倒 兌 換 銀 錢 之 人 的 桌 子 、 和 賣 鴿 子 之 人 的 凳 子 .
21:13 對 他 們 說 、 經 上 記 著 說 、 『 我 的 殿 必 稱 為 禱 告 的 殿 . 你 們 倒 使 他 成 為 賊 窩 了 。 』


別墅

積分: 565


14#
發表於 08-10-6 11:07 |只看該作者
這裡是神的殿?
你是耶穌?


民房

積分: 57


15#
發表於 08-10-6 20:03 |只看該作者
原文章由 jujuy 於 08-10-6 11:07 發表
這裡是神的殿?
你是耶穌?
基督是要人順我者生,逆我者亡?


又一個自以為自己好識野的人, 你話"基督心腸", 我覆你"基督心腸", 你又會將我扣帽子, 話我自比基督....你個指控真係好大, 仲好有批判/批鬥性, 令我好驚...

學效基督, 你懂嗎?

對著異端邪說, 相信你的"基督心腸"是請他們同到你的團契中(這裡是團契?) 介紹一下他們的學說, 你約了pyjj幾時去你的團契?

如果"順我"=相信耶穌基督及悔改
如果"逆我"=不相信耶穌基督及不悔改
那麼你的理論是成立的, 恭喜你, 終於有樣野被我認同.

自己去領受下你所說的"順我逆我":

那同釘的兩個犯人、有一個譏誚他說、你不是基督麼.可以救自己和我們罷。
那一個就應聲責備他說、你既是一樣受刑的、還不怕 神麼。
我們是應該的.因我們所受的、與我們所作的相稱.但這個人沒有作過一件不好的事。
就說、耶穌阿、你得國降臨的時候、求你記念我。
耶穌對他說、我實在告訴你、今日你要同我在樂園裡了。


水晶宮

積分: 51912


16#
發表於 08-10-6 20:35 |只看該作者
原文章由 54heima 於 08-9-26 14:47 發表
唔好踢人走喇
神的大門是為所有人打開的
不會拒絕任何人


同意...原本真係唔知點講,但我覺得天父唔係要我地咁樣去做囉!神係要我地以基督為榜樣,雖則我自問唔係一個好既基督徒,我地只係凡人,但呢個唔係籍口,我地如果係愛我地既天父既,又想人地去明白我地既信仰既,何不用神所教我地既心去同人溝通?神要我地愛人,愛你既仇敵,要饒恕人七十個七次,,,當你認為呢個人係有問題時,點解唔好好同佢傾下,用正面既態度同佢溝通?倘若你認為同佢溝通唔到既,何不默默地為佢禱告,將一切交託俾神?神叫我地唔好咒駡人,亦唔好為自己申冤,咁人確實唔係完美,都有自己既缺點同唔好既脾性(自問我都無EQ),既然知道自己有咁既缺點,點解唔忍一下,去不住禱告求神引導同幫助?

我都認識一位家長,佢呢幾年都好關心我同我仔,我同佢互相扶持同鼓勵,佢亦教咗我好多...在我心中,我係視佢為好友(雖則呢幾年我有電話我地都無電話聯絡,只响學校見面時傾心事),無奈最近聽到佢講佢信咗一個宗教,佢覺得人地講既野好有道理,而且佢打坐咗幾個月,佢覺得佢同囝囝既心情同情況都好有改善,所以佢話佢已經將戴响頸上好多年既十字架也丟棄(佢原是天主教徒),嗰刻我係好心痛...之後佢都好誠懇地邀請我去佢地會堂度見識下了解下...嗰刻我都唔知點樣拒絕佢,所以嗰刻我只有客氣地向佢微笑不語,但我係好擔心佢...結果,我暫時可以為佢(亦為我)做既事就係祈禱,將我地既一切事都交託俾神,求神引領我地,亦教我點樣可以拒絕佢既邀請時亦唔會傷害到佢既心同自尊心,結果神係有聽我祈禱架!依家雖則仲未令佢番去天父既身邊,但我相信神已經响呢個問題上'做緊野',所以我唔會有咩顧慮囉.

可能有D對我略有認識既媽咪會話,車,你都唔係好好架咋,你都做唔好,邊有資格話人,無錯,我唔係一個好既基督徒,但至少,我仲愛我既上帝,我仲好相信佢,唔會離開佢,天父永遠係我心裡面既首位,無人可以取代,作為一個兒女,雖然自己做得唔好,但若然眼見身邊既兄弟姐妹有問題或者開始屬靈低潮,係咪都應該伸手去扶起佢去互相勉勵呢?聖經都有講過,有日耶穌同班門徒行行下,有門徒爭論,倘若去到天國,邊個(門徒)係最大,故事大家都好熟啦...結果係點,大家可以答到自己囉!又或者睇番以前哥林多教會...有幾亂...但神或者保羅佢地又有無放棄到佢地甚至要伸班哥林多人走呢?我太耐無掂聖經,但我記憶上係無囉.


禁止訪問

積分: 1111


17#
發表於 08-10-7 01:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51912


18#
發表於 08-10-7 04:00 |只看該作者
原文章由 Carol601016 於 08-10-7 01:35 發表
樓主:算吧,基督的門會為任何人打開,大家信仰不同的話,我們作為神的兒女,只能為他禱告,我們不是審判者。


神話過:申冤在我,報應也在我

不如我們為他祈禱吧 ...

同意.我都係成日用呢句黎提醒自己,咁樣自己'不輕易發怒',亦'不計算人的惡'.自己唔嬲人唔埋怨人地,自己都會開懷D又開心D.


禁止訪問

積分: 1111


19#
發表於 08-10-7 23:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51912


20#
發表於 08-10-7 23:59 |只看該作者
原文章由 Carol601016 於 08-10-7 23:45 發表
但我很多時見到你的post都會向人發怒啊 ,你經常都會打這樣長篇的post嗎 ?你真的很厲害啊
的確,我們在網上也不需太認真,你原諒別人的過犯,神就會原諒我們過犯,我們不原諒得罪過我們的,神也不會原諒我們 ...


我自問真係EQ同IQ都唔好架...呢樣我都認架~~~我上咗BK咁耐(都六年,一識上網就有教友介紹我入黎)都係慣咗講野長篇大論,唔識簡短,查實我又無乜點同網上人發怒喎,係肉緊同上心囉~~~最近有位媽咪同我傾開,佢都有讀心理學架,佢同我傾MSN,查實我又唔係傾D咩唔開心野,只係傾湊仔經咁,佢就留意到我個人好易緊張,一講野係咪都一輪咀...同埋好肉緊...可能網上打字傾偈,無聲線聽又無樣睇,真係好易有誤會既( 我打咗咁多字,你覺得我依家係鬧緊人定係點架...有D擔心...)...咁多年我都俾人誤會所以都慣架喇...但都感恩就係,我覺得我响網上遇到咁多人同事,神係俾呢D機會我去學野,學下凡事饒恕人,要愛自己仇敵,要願諒人七十個七次,唔好為自己申冤...次次我心情唔好或者真係嬲緊人時,我真係係咁摷番呢堆聖經話語黎提醒自己,要自己吞咗啖氣佢,輔導完一輪自己之後自己都無咁嬲亦唔會怪人...都係好野黎架~~~!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo