爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1374


1#
發表於 16-3-30 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6243


2#
發表於 16-3-30 14:40 |只看該作者
係打右燈比大路車睇, 唔通打左燈比后車睇咩!


水晶宮

積分: 56914


3#
發表於 16-3-30 14:41 |只看該作者
jihai 發表於 16-3-30 14:30
即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車睇?
我見好多司機都係打右燈

你明白, 就已經好了, 這並不是必然的習慣.


禁止訪問

積分: 1374


4#
發表於 16-3-30 14:48 |只看該作者

引用:Quote:jihai 發表於 16-3-30 14:30 即使左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 318


5#
發表於 16-3-31 02:44 |只看該作者
HOSOH 發表於 16-3-30 14:40
係打右燈比大路車睇, 唔通打左燈比后車睇咩!
我覺兩睇既... 你係得小路路口等都應該係出大路
加上有d路小路出大路左轉後 右手面亦會有一個小路路口等出車...


伯爵府

積分: 18566


6#
發表於 16-4-1 00:42 |只看該作者

引用:係打右燈比大路車睇,+唔通打左燈比后車睇咩

原帖由 HOSOH 於 16-03-30 發表
係打右燈比大路車睇, 唔通打左燈比后車睇咩!
如果90度路口,係打左燈,係俾後面d車睇你要左轉,細路永遠要讓大路,大路車見你打燈都無用!




水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 16-4-1 14:14 |只看該作者
下? 左轉應該打左燈喎, 出迴轉處先係打右燈
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


大宅

積分: 1261


8#
發表於 16-4-1 19:07 |只看該作者
回覆 newcook 的帖子

下,唔係入迴旋處打右燈,出就打左燈(如果第一個出口出就直接打左燈)???


大宅

積分: 4977

畀面勳章


9#
發表於 16-4-2 00:41 |只看該作者

引用:即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車

原帖由 jihai 於 16-03-30 發表
即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車睇?
我見好多司機都係打右燈
咁要視乎你講緊係咩情況。如果小路90度出大路,有得揀轉左定轉右,咁就梗係轉左打左燈,轉右打右燈啦! 我諗冇人會轉左打右燈掛?
如果係小路出大路得一個方向行車,咁打右燈比大路車知道你要出,但其實大路車大多數唔會比你出。你只會係等到冇車先出得。




複式洋房

積分: 293


10#
發表於 16-4-2 07:43 |只看該作者
香港開車,打咩燈都無用


大宅

積分: 1129


11#
發表於 16-4-2 08:25 |只看該作者
其實除了入回旋處打右燈外,一般都係轉左打左,轉右打右。
打相反燈號會影響後上車輛的行動,例如佢見你打右燈佢可能係挨左邊抽出左轉


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 16-4-2 13:33 |只看該作者

引用:回覆+newcook+的帖子下,唔係入迴旋處打右

原帖由 hayashili2010 於 16-04-01 發表
回覆 newcook 的帖子

下,唔係入迴旋處打右燈,出就打左燈(如果第一個出口出就直接打左燈)??? ...
係,我出入不分

應該係:普通路口轉左打左燈,進入迴旋處打右燈,出(離開)迴旋處打左燈



我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


子爵府

積分: 14954


13#
發表於 16-4-2 22:12 |只看該作者

引用:即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車

原帖由 jihai 於 16-03-30 發表
即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車睇?
我見好多司機都係打右燈
呢個係錯嘅做法。

燈号係比所有道路使用者睇,而唔係只比大路車睇!




男爵府

積分: 7159


14#
發表於 16-4-3 02:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jihai+於+16-03-30+發表即使

原帖由 werty 於 16-04-02 發表
呢個係錯嘅做法。

燈号係比所有道路使用者睇,而唔係只比大路車睇!
咁即係點打?




男爵府

積分: 7159


15#
發表於 16-4-3 02:18 |只看該作者

引用:即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車

原帖由 jihai 於 16-03-30 發表
即使左轉,係唔係都應該打右燈比右邊黎的車睇?
我見好多司機都係打右燈
我問下交通警朋友先




大宅

積分: 4977

畀面勳章


16#
發表於 16-4-3 07:01 |只看該作者

引用:其實除了入回旋處打右燈外,一般都係轉左打

原帖由 Mr_661 於 16-04-02 發表
其實除了入回旋處打右燈外,一般都係轉左打左,轉右打右。
打相反燈號會影響後上車輛的行動,例如佢見你打 ...
其實我唔明白你地話入回旋處打右燈呢個concept?? 如果我入回旋處第一個口出呢?都打右燈?




子爵府

積分: 14954


17#
發表於 16-4-3 07:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+16-04-02+發表呢個

原帖由 Maygo 於 16-04-03 發表
咁即係點打?
轉左打左!




大宅

積分: 1261


18#
發表於 16-4-3 15:25 |只看該作者
回覆 babygingerbread 的帖子

第一個出口出就打左燈,其他出口就先右燈臨出先打左燈


大宅

積分: 4977

畀面勳章


19#
發表於 16-4-3 17:43 |只看該作者

引用:回覆+babygingerbread+的帖子第一個出口出

原帖由 hayashili2010 於 16-04-03 發表
回覆 babygingerbread 的帖子

第一個出口出就打左燈,其他出口就先右燈臨出先打左燈 ...
咁咪即係唔係一定入迴旋處要打右燈囉。仲有,如果個迴旋處係好大嘅話,佢第二個出口唔過12點鐘位置,都唔需要打右燈架!只係出嘅時候打咗燈就ok。




複式洋房

積分: 318


20#
發表於 16-4-3 19:55 |只看該作者
其實回旋處打邊面燈個人覺得唔係重要
外內圈先重要...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo