落地到韓國一到左custom即時wechat俾客服話到左(班機做預期早左半個鐘,但custom堅多人,我一路等過關一路keep we chat佢叫佢等等,大概過左45分鐘連帶行李一出去已經見到我個大名即時安心哂,司機仲講笑話take long time, 咁我就話因為真係好多人; end up 架車連裝埋係剛剛好,大概1個鐘就出到去
到左晏晝就收到客服wechat問我係咪韓人司機之類,轉頭佢就話咩原本過左90mins free waiting 要加錢,如果我去免稅店幫佢咩贏到車位就算數之類,當堂R 哂頭; 我架機原先中午12點到照連計加90分鐘free waiting 點睇都唔洗加錢. 同佢講佢話我班機早到左,真正到步係11點幾;我話就算早到左on top 加90 mins free waiting 都overtime 收咩錢?