跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3997


1#
發表於 08-10-7 01:02 |只看該作者
今晚10:15pm去到九龍公園徑等村巴等左20分鐘都冇,唯有放棄. 見到有個牌掛住有關尖沙咀去山景村的村巴通告,大概內容係"取消夜晚巴,最後一班20:40pm". 請問有冇fans知去屯門碼頭係咪都取消? 由幾時開始ka? 可以打去邊樹問多d?
thanks!
與其有時間去可惜~ 不如用時間去珍惜~珍惜眼前人 :-)


大宅

積分: 1506


2#
發表於 08-10-7 15:09 |只看該作者
原文章由 janetc 於 08-10-7 01:02 發表
今晚10:15pm去到九龍公園徑等村巴等左20分鐘都冇,唯有放棄. 見到有個牌掛住有關尖沙咀去山景村的村巴通告,大概內容係"取消夜晚巴,最後一班20:40pm". 請問有冇fans知去屯門碼頭係咪都取消? 由幾時開始ka? 可以打去邊 ...

As I know that it is start on end Sept, the last one go to Tuen Mum pier will be 10:00pm (bus driver said ) but last week my friend cannot reach that bus. I also worry about that because I always go to TST.


大宅

積分: 3997


3#
發表於 08-10-8 10:22 |只看該作者
Thanks No. 1 YUET.
我每星期都有兩晚返夜收成10pm. 唉~! 我都唔知點算啦. >_<
與其有時間去可惜~ 不如用時間去珍惜~珍惜眼前人 :-)


複式洋房

積分: 160


4#
發表於 08-10-9 14:29 |只看該作者
以我所知上星期已取消,原因比運輸署捉得好緊,佢地唯有放棄。
慘,慘,慘!!!



大宅

積分: 3997


5#
發表於 08-10-9 19:27 |只看該作者
與其有時間去可惜~ 不如用時間去珍惜~珍惜眼前人 :-)


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


6#
發表於 08-10-28 10:02 |只看該作者


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


7#
發表於 08-10-28 10:03 |只看該作者
有時都會去夜街...點算呀!


別墅

積分: 840


8#
發表於 08-10-28 10:18 |只看該作者
唔好提村巴喇,上次真係激鬼死我~~~~
上次同3個小朋友一齊諗住搭尾班車,點知等鬼死咁耐都冇o黎,唯有轉60m........


伯爵府

積分: 17643


9#
發表於 08-10-28 11:14 |只看該作者
最遲8.20pm
星期五是無飯主婦日


男爵府

積分: 6459

畀面勳章


10#
發表於 08-10-28 23:59 |只看該作者
咁大件事?? 咁我琴晚搭8:45pm個班咪即係尾班車?? 我是最後一個上車, 得番一個位咋!


原文章由 adacheung1972 於 08-10-28 11:14 發表
最遲8.20pm


伯爵府

積分: 17643


11#
發表於 08-10-29 09:17 |只看該作者
係呀,有通知貼左係度


原文章由 dlh525 於 08-10-28 23:59 發表
咁大件事?? 咁我琴晚搭8:45pm個班咪即係尾班車?? 我是最後一個上車, 得番一個位咋!
星期五是無飯主婦日


大宅

積分: 4368


12#
發表於 08-10-29 15:56 |只看該作者
係呀!無左.....
我上week晚上10左右見到有notice話8:40pm就無啦
跟住去搭260x超多人呀!
My Sweet Heart- Minnie


大宅

積分: 3997


13#
發表於 08-11-3 09:52 |只看該作者
如果有fans日後知道9pm後仍然有車搭,記得上黎報料呀!
Thanks!
與其有時間去可惜~ 不如用時間去珍惜~珍惜眼前人 :-)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo