立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12537
大宅
積分: 3457
男爵府
積分: 5554
積分: 13634
原文章由 ry 於 08-10-8 22:22 發表 仲有冇人去過呀?
積分: 2489
侯爵府
積分: 22443
王國長老
積分: 89582
原文章由 Smiile 於 08-10-8 22:32 發表 我會今個星期六去呀 !
積分: 7039
水晶宮
積分: 53079
原文章由 ry 於 08-10-8 09:34 發表 有冇人上星期五,六晚入左去迪士尼,我想知係咪好恐怖,我想星期五晚帶小朋友入去,但係唔會入鬼屋,到底係條街度行驚唔驚??
珍珠宮
積分: 31926
原文章由 八婆仔@ 於 08-10-13 13:03 發表 個人認為最恐怖就係人多到不得了..... 我同C6上星期六(11/10)晚想去.... 都未到門口,(只係係噴水池個閘),已經多人到不得了,要開始排隊喇 我同C6立即走左去喇! ...
原文章由 ginger2006 於 08-10-13 13:05 發表 星期六夜場是否很多人呢
原文章由 麟媽媽 於 08-10-13 13:09 發表 夜場勁多人,連其他如space mountain 都打晒蛇餅, 如果排鬼屋?點都成個幾兩個鐘! 好在我住一晚玩兩日,日抖去少人得多!!
珊瑚宮
積分: 101907
積分: 10187
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy