樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37876

睛靈勳章


1#
發表於 08-10-8 15:29 |只看該作者
自住,500萬內, 大小不拘


禁止訪問

積分: 2091


2#
發表於 08-10-10 13:08 |只看該作者

回覆 #1 jollyma 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 109


3#
發表於 08-10-10 21:31 |只看該作者
500萬,個range好大喎


珍珠宮

積分: 37876

睛靈勳章


4#
發表於 08-10-10 21:45 |只看該作者
3人加個工人, 所以最少三房,舊樓較靜會比較合適,需要車位,如常盛道,如12網可能大坑會較多
原文章由 vistachan 於 08-10-10 13:08 發表
請問你for幾多人住呀.


禁止訪問

積分: 40


5#
發表於 08-10-11 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 08-10-12 14:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37876

睛靈勳章


7#
發表於 08-10-17 12:54 |只看該作者
灣仔唔係好多舊樓, 跑馬地叫做幾多大單位, 不過價錢就...
我自己都係諗住為阿囡選校而舖路, 本人傾向12網多d, 不過真係好貴
原文章由 Charlotte_mom 於 08-10-12 14:08 發表
我前排有朋友搵700呎以上3房500萬(灣仔至天后), 搵到佢發晒火(無盤, 一係就唔見洗), 最後overbudget 600幾萬買跑馬地

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo