母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2199


1#
發表於 08-10-9 13:48 |只看該作者
有無媽媽都試過呢兩個牌子,邊款泵得effective些呢?謝!


大宅

積分: 3415


2#
發表於 08-10-9 15:46 |只看該作者
Ameda 就唔係好o岩我,最後都係用Medela Swing (x2)(其實medela symphony最好,但太貴),不過,泵真係好personal,最好係試過先買喇。


原文章由 <i>Nail</i> 於 08-10-9 13:48 發表
有無媽媽都試過呢兩個牌子,邊款泵得effective些呢?謝!
<br />


複式洋房

積分: 382


3#
發表於 08-10-9 16:03 |只看該作者
我用開swing, 習慣咗swing, 試過ameda唔係好ok!結果都係要用番swing.
但我有朋友一向用開ameda就覺得好好.


大宅

積分: 3548


4#
發表於 08-10-11 13:08 |只看該作者
我就剛剛相反, ameda泵得非常好, 但medela swing就完全唔得, 所以真係因人而異, 贊成gunsou所講, 有得試過先買就最好不過了, 你睇下有冇朋友有二手既可以借你一兩日


原文章由 gunsou 於 08-10-9 15:46 發表
Ameda 就唔係好o岩我,最後都係用Medela Swing (x2)(其實medela symphony最好,但太貴),不過,泵真係好personal,最好係試過先買喇。




大宅

積分: 4143


5#
發表於 09-1-18 01:27 |只看該作者
用完Ameda 後, 唔再考慮Medela啦!


洋房

積分: 60


6#
發表於 09-1-18 02:05 |只看該作者
no matter which brand, double pumps always pump more milk and save 50% of time.


原帖由 Nail 於 08-10-9 13:48 發表
有無媽媽都試過呢兩個牌子,邊款泵得effective些呢?謝!


複式洋房

積分: 467


7#
發表於 09-1-18 06:31 |只看該作者
babyoutlet 有得試用, 可以用吓先考慮, 我覺得ameda好, 又唔嘈


民房

積分: 23


8#
發表於 09-1-18 23:48 |只看該作者
我兩個都用過, ameda好過medela好多。
買ameda一定不會后悔。 double bump 快一倍, save time.
用medela, D奶會流到細管內, ameda有專利, 不會細管內。


洋房

積分: 626


9#
發表於 09-1-19 09:18 |只看該作者
agree... swing 說明書話如果人奶流入架機度, 要吸水入去洗洗架機, 沖番D奶出黎, 聽落覺得好牙煙. 同埋唔知點解 swing 條膠喉成日 nut, 插唔穩.

我用左兩日立即放棄, 即刻去買左 ameda.



原帖由 kylielnp 於 09-1-18 23:48 發表
我兩個都用過, ameda好過medela好多。
買ameda一定不會后悔。 double bump 快一倍, save time.
用medela, D奶會流到細管內, ameda有專利, 不會細管內。


複式洋房

積分: 467


10#
發表於 09-1-19 13:24 |只看該作者
我個ameda喇叭爛咗, babyoutlet無貨, 知唔知邊道有得配? 最好係香港side... thanks!


大宅

積分: 1118


11#
發表於 09-1-19 18:33 |只看該作者
原帖由 cherryt8 於 09-1-19 13:24 發表
我個ameda喇叭爛咗, babyoutlet無貨, 知唔知邊道有得配? 最好係香港side... thanks!


cherryt8,
呢個星期尾返貨啦.
我打左電話去babyoutlet 問..
你頂多陣啦..
如果去homecare 代理..勁貴.. 580 一對..

我都要去買多一對做spare.. 返工方便d


大宅

積分: 2199


12#
發表於 09-1-22 16:41 |只看該作者
ameda泵係邊度買平??thanks


大宅

積分: 3787


13#
發表於 09-1-22 18:43 |只看該作者
我兩樣都有, 覺得medela swing好d, 不過要換過個硬喇叭! ameda我諗要好多奶先好用, 我呢d窮奶媽真係睇得出係泵少好多....


複式洋房

積分: 467


14#
發表於 09-1-22 19:29 |只看該作者
baby outlet 仲未有貨... 就快頂唔住啦...


原帖由 rarafish 於 09-1-19 18:33 發表


cherryt8,
呢個星期尾返貨啦.
我打左電話去babyoutlet 問..
你頂多陣啦..
如果去homecare 代理..勁貴.. 580 一對..

我都要去買多一對做spare.. 返工方便d

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo