親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2039


1#
發表於 16-4-20 15:17 |只看該作者
因有老人家, 吃不到太多.
見到韓國餐廳的燒肉都是按一份份計, 請問3人是否要一定要點3人份?


珍珠宮

積分: 31256


2#
發表於 16-4-21 17:46 |只看該作者

引用:因有老人家,+吃不到太多.見到韓國餐廳的燒

原帖由 winky88 於 16-04-20 發表
因有老人家, 吃不到太多.
見到韓國餐廳的燒肉都是按一份份計, 請問3人是否要一定要點3人份? ...
我3大2小係龍門家食叫80000的餐佢話2人食就岩叫我地叫130000個隻。我堅持80000佢都ok.

係姜虎東食佢係每樣野要2份起又唔係話人頭喎。我地選左2款即4份份量都ok




大宅

積分: 4246


3#
發表於 16-4-21 18:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winky88+於+16-04-20+發表因

原帖由 jojoplanet 於 16-04-21 發表
我3大2小係龍門家食叫80000的餐佢話2人食就岩叫我地叫130000個隻。我堅持80000佢都ok.

係姜虎東食佢係每樣 ...
龍門家我吾見有130000 set 既?我個manual 最貴得80000

姜虎東我覺得吾好食

去食八色好過



親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


珍珠宮

積分: 31256


4#
發表於 16-4-21 19:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jojoplanet+於+16-04-21+發表

原帖由 HippoStore 於 16-04-21 發表
龍門家我吾見有130000 set 既?我個manual 最貴得80000

姜虎東我覺得吾好食
我無留意有無13000但店員叫我order13000. 我個仔鐘意食蛋所以去姜虎。我c6鐘意姜虎多過龍門家佢話因為龍門家好熱。





水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 16-4-21 21:24 |只看該作者

回覆:韓國燒肉點餐 3人是否要一定要點3人份

韓國泡菜,生菜係任添,所以好多時會要求每人一份肉,否則一家人黎只點一份肉狂食泡菜,蝕死!


男爵府

積分: 7436


6#
發表於 16-4-21 22:09 |只看該作者

回覆:韓國燒肉點餐 3人是否要一定要點3人份

我一家三口去姜虎東,佢又冇講一定叫幾多份,但我地起碼叫三碟先,唔夠再叫。

又試過八色烤肉,果次我地4個大食的女子,叫一份套餐,唔夠食,再散叫多幾碟。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo