樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4810


1#
發表於 08-10-14 17:52 |只看該作者
請問有無德福花園租盤呀,本人與老公及一個8個月大BB想搵九龍灣區,謝謝![email protected]


大宅

積分: 4075


2#
發表於 08-10-17 16:54 |只看該作者
原文章由 happygirls 於 08-10-14 17:52 發表
請問有無德福花園租盤呀,本人與老公及一個8個月大BB想搵九龍灣區,謝謝![email protected]


hi! 我都想搵德福租盤woo! 有無試過搵agent 上樓睇過?

今晚,我會同屋企人去睇下!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo