樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3097

爸B勳章


1#
發表於 08-10-17 11:48 |只看該作者
想搬屋,之前同屋企人住,唔知有什麼要留意?睇中層樓係吉屋,原則上什麼都無...... or 係邊度有關web可check, thank you!


子爵府

積分: 13257


2#
發表於 08-10-17 14:01 |只看該作者

租屋網址

我在網上找到這些有關租屋嘅網址,希望可以幫到你。

http://www.yungyi.com/modules/xoopsfaq/index.php?cat_id=2#q39

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007091702647


http://www.rental.dsa.fju.edu.tw/fju/notandum.jsp#2

原文章由 babytown8 於 08-10-17 11:48 發表
想搬屋,之前同屋企人住,唔知有什麼要留意?睇中層樓係吉屋,原則上什麼都無...... or 係邊度有關web可check, thank you!

[ 本文章最後由 Miranda_Ho 於 08-10-17 14:12 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo