跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2594

醒目開學勳章


1#
發表於 08-10-24 16:49 |只看該作者
做個統計... 有冇0706小朋友已經有學校收讀nursery ??
我個女肥佬左... 再接再厲...


大宅

積分: 3041


2#
發表於 08-10-25 10:57 |只看該作者
嘩!你好快手,我報救世軍要1 月先有Interview,我個仔只懂得一兩句簡單說話,例如: daddy, mami, 好,唔好.....。近排我都努力催谷佢,不過interview都好睇臨場表現,有時明知小B是懂得的,但interview時佢偏唔做,你都無計,所以我有搵多幾間墊底。


男爵府

積分: 7761


3#
發表於 08-10-25 23:37 |只看該作者
無理由會肥架?多數都收架,你個女係唔係細女呀(即九月後出世)?




原文章由 babellt 於 08-10-24 16:49 發表
做個統計... 有冇0706小朋友已經有學校收讀nursery ??
我個女肥佬左... 再接再厲...


禁止訪問

積分: 1703


4#
發表於 08-10-27 09:34 |只看該作者

回覆 #1 babellt 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2623


5#
發表於 08-10-27 10:39 |只看該作者
原文章由 babellt 於 08-10-24 16:49 發表
做個統計... 有冇0706小朋友已經有學校收讀nursery ??
我個女肥佬左... 再接再厲...


我上個星期五先參觀左幾間nursery, d老師都話interview 都係見下bb見下家長, 因為bb仲細冇咩可以考佢, 另外有一間就話要bb滿20月佢地先會安排interview, 而家亞囡仲細, 幾個月可以有好大變化wor~~


大宅

積分: 2594

醒目開學勳章


6#
發表於 08-10-28 09:06 |只看該作者
me 2... 我地又係啓思肥左.... 1300人爭65位...

原文章由 dunbinex 於 08-10-27 09:34 發表
我in啟思都係肥左喇!真係有啲失望,冇計!唯有再搵過啦!


男爵府

積分: 8268

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 08-10-28 12:55 |只看該作者
我都報咗喎, 下個禮拜六面試, 好緊張呀!


大宅

積分: 1501

好媽媽勳章


8#
發表於 08-10-29 14:08 |只看該作者
係未Pre-nursery 兩歲班? pn 班就收左, 下年會同bb報好d的nursery, 有好多都要足三歲


原文章由 babellt 於 08-10-24 16:49 發表
做個統計... 有冇0706小朋友已經有學校收讀nursery ??
我個女肥佬左... 再接再厲...


大宅

積分: 3942


9#
發表於 08-11-2 00:24 |只看該作者
原文章由 hayo 於 08-10-29 14:08 發表
係未Pre-nursery 兩歲班? pn 班就收左, 下年會同bb報好d的nursery, 有好多都要足三歲



hayo,

hi hi~你仔仔讀邊間pn呀??


大宅

積分: 1243


10#
發表於 08-11-3 13:50 |只看該作者
我也in了啟思,也不收。
真係好誇張的,有1000多人報名。
面試其間,我阿b看見身邊有很多玩具,所以被週圍的玩具吸引住,我還以為是在一間房內in的。


大宅

積分: 2349


11#
發表於 08-11-3 17:48 |只看該作者
怎樣得知這間幼兒園報名人數呢?


大宅

積分: 1243


12#
發表於 08-11-3 19:30 |只看該作者
因為我INTERVIEW之後會有講座,在講座講的,但實際上報讀N1的佔多少就不知道。我想大概因為有學券吧!加上可以報讀N1的幼兒園不多,所以較為出名的學校會比較多人選擇


大宅

積分: 3942


13#
發表於 08-11-4 21:17 |只看該作者
原文章由 天賜的禮物 於 08-11-3 13:50 發表
我也in了啟思,也不收。
真係好誇張的,有1000多人報名。
面試其間,我阿b看見身邊有很多玩具,所以被週圍的玩具吸引住,我還以為是在一間房內in的。 ...



啟思收左亞滿呀,但可惜係下午班,因首選係上午班,
so我未必會比佢讀lu!


大宅

積分: 3041


14#
發表於 08-11-5 11:42 |只看該作者
各位媽咪,介唔介意講INTERVIEW問什麼?我小B得16個月,一月要IN救世軍,佢只識叫DADDY, MAMI,其他是bb話, 是否識得太少呢?


大宅

積分: 3390


15#
發表於 08-11-5 13:09 |只看該作者
我個女未有得IN住WOR, 乜咁早IN既? 咁細好多野都唔識,我個女連BABA MAMA都唔叫架, 間中叫下JA, 不過應該唔係考講野, 唔擔心住LU


大宅

積分: 1501

好媽媽勳章


16#
發表於 08-11-5 20:35 |只看該作者
滿滿好叻叻呀! 讀啟思不錯呵! 我幫橋橋報屋企附近的翠恩, 因佢太細, 唔想去太遠. 我心儀的幼稚園要三歲先可入學. 下年就緊張啦

原文章由 wing2003 於 08-11-2 00:24 發表



hayo,

hi hi~你仔仔讀邊間pn呀??


大宅

積分: 3942


17#
發表於 08-11-5 20:44 |只看該作者
原文章由 hayo 於 08-11-5 20:35 發表
滿滿好叻叻呀! 讀啟思不錯呵! 我幫橋橋報屋企附近的翠恩, 因佢太細, 唔想去太遠. 我心儀的幼稚園要三歲先可入學. 下年就緊張啦


佢果日好多野都撞彩做到ja,不過佢學費加得太貴la,
加上我仲要計埋車錢,so好大機會都唔會讀lu!


大宅

積分: 1772


18#
發表於 08-11-6 23:40 |只看該作者
今天收到通知 , 青衣啟思收咗搴搴 ~ 上午小組班

WING 2003 :
係呀 學費加到 3280 , 再加校車 , 好貴呀 , 但青衣啟思係我心儀 , 再加上 我只幫搴搴報咗一間 , 所以搴搴應在下年有書讀 LU


大宅

積分: 1844


19#
發表於 08-11-8 09:30 |只看該作者
啟思(華景)收了柔柔讀上午班, 今天該校是開放日, 順便去交註冊費, 不知柔柔喜歡嗎?


大宅

積分: 3942


20#
發表於 08-11-8 20:00 |只看該作者
原文章由 搴搴 於 08-11-6 23:40 發表
今天收到通知 , 青衣啟思收咗搴搴 ~ 上午小組班

WING 2003 :
係呀 學費加到 3280 , 再加校車 , 好貴呀 , 但青衣啟思係我心儀 , 再加上 我只幫搴搴報咗一間 , 所以搴搴應在下年有書讀 LU ...


hi 搴搴媽,
long time so see la~!
係la啟思加價都加得好勁,如果亞滿讀都要搭車架,
計埋車費同雜費....要over4千元一個月,
另外因為只收左佢下午小組班,so我未必會讀la!
不過可能都照比留位費先,睇下in埋德福個result先~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo