跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 108


1#
發表於 08-10-28 11:48 |只看該作者
I want to know the schedule of registration for 09/10 Nursery. Also, is that full day or half day, and school fee.

As I cannot find those information from the website. Many thanks.


男爵府

積分: 5600


2#
發表於 08-10-28 12:05 |只看該作者
打電話俾佢哋問啦!! 嗰度有位叫曹書記既人,佢好nice架! 問mud都知,電話:26411717


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-10-28 13:11 |只看該作者
佢地歡迎插班架~
舊年去open day, 可以今日報名, 聽日返學都得!
你可以响佢website download張 form, 寄/交去學校, 就會通知你interview..
我尋日問咗, 依家in到1-2月嘅插班生~
佢地有上午班 同埋 全日班


複式洋房

積分: 108


4#
發表於 08-10-30 12:13 |只看該作者
Thanks so much.
I call them already, they said I could apply for 02/2010.


大宅

積分: 1053


5#
發表於 08-11-3 10:24 |只看該作者

康傑用品

我仔仔明年插班N1,請問有無二手用品出售.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo