跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43272


1#
發表於 08-10-31 13:46 |只看該作者
土瓜灣區補習社?????


朋友個女讀緊小五, 想揾放學後到補習社,
可教做工課及補習, 有無好介紹?


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-10-31 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5059

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-11-28 10:40 |只看該作者

土瓜灣恒可補習社好嗎?


禁止訪問

積分: 15


4#
發表於 10-8-17 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11


5#
發表於 10-9-26 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 16


6#
發表於 10-10-26 00:08 |只看該作者
去左三希睇睇,佢算係紅磡廣場補習區最大間,最後幫個女報左中文、英文專科班,價錢算貴,5004,每堂個半鐘, 不過由有教育牌的老師任教,紅磡區罕有。上左3堂,個女話幾好,特別係英文專科班,全英文授課,尚算物有所值。


禁止訪問

積分: 14


7#
發表於 10-11-30 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16455


8#
發表於 10-12-1 15:36 |只看該作者
原帖由 luciluci 於 10-10-26 00:08 發表
去左三希睇睇,佢算係紅磡廣場補習http://adex.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?bannerid=599&cb=1119區最大間,最後幫個女報左中文、英文專科班,價錢算貴,500元4堂,每堂個半鐘, 不過由有教育牌的老師http://ad ...


我都想知, THANKS~


民房

積分: 16


9#
發表於 10-12-4 14:12 |只看該作者
三希教育網址:
http://trinaledu.xp3.biz/

聽我個女講, 佢地最近仲接受網上電視台訪問。

講開,英文班個亞sir,,40幾歲,,有十多年的教學經驗,仲有英國名牌大學碩士學歷,,我個女第一次測驗,,有86分, 比之前進步左成10幾分。


原帖由 YML 於 10-12-1 15:36 發表


我都想知, THANKS~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo