立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 624
民房
積分: 12
thying 發表於 16-7-22 15:35 前日幾日飄左眉同紋左眼線,係咪七日後就可以掂水,定要等啲焦甩晒先掂得?今日第三日仲未覺有焦.. ...
yutongtong 發表於 16-7-22 15:43 我第三日就掂水,一星期就正常
thying 發表於 16-7-22 19:19 三日就掂水會唔會唔上色?thx 好想洗面呀..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy