懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5099


1#
發表於 16-7-26 21:10 |只看該作者
生左十日,我已經喊左出3-4次,bb第一次去健康院輕磅,醫生話正常,因為收水,今日再去,再次輕過第一次,因為我bb掛住瞓,整極都唔醒,食食下又瞓,十日人仔,無一日食到兩安,我半奶半奶粉,佢大小便正常,又無黃,我可以點?我好怕bb一路輕落去,好無助


大宅

積分: 4730

MommyPanel勳章 2018復活節勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


2#
發表於 16-7-26 22:16 |只看該作者
我餵人奶,set鬧鐘定時餵。我bb都掛住訓,但點都要整醒佢。食食下又訓就搞下佢隻腳仔,下巴,耳仔。
樓主要加油啊!


禁止訪問

積分: 304


3#
發表於 16-7-26 22:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10136


4#
發表於 16-7-26 22:54 |只看該作者
成日都食唔到兩安?

不過佢夠濕片都證明佢夠飽
初生B輕磅,好多時都有
咁都要喊,幾時喊到佢大
佢冇黃冇病已經好過好多BB

但你真係要再落力D叫醒佢食奶
我B初生時有黃,瞓極唔醒
我真係除佢衫,打佢手腳,揾濕毛巾摔醒佢
如果你未試過,證明你未夠盡力整醒佢


大宅

積分: 3982


5#
發表於 16-7-26 23:42 |只看該作者
加油呀媽媽,或者試下去健康院問下姑娘,教左你後,你有心理準備點處理bb唔同既狀態,你自己都定啲。初生會瞓成18個鐘或以上嫁,記錄幾多濕片同隔幾耐食幾多安奶啦。可以話埋比姑娘參考。


大宅

積分: 1932


6#
發表於 16-7-26 23:42 |只看該作者

回覆樓主:

冇一日食到兩oz!? 一餐起碼要食到呢個量喎!
我明白你嗰種擔心,但BB咁細,佢既健康靠晒你喇,你一定要夠堅強夠狠心整醒佢先可以,否則你就佢瞓,佢就自然習慣食得少咖喇! 加油!!


侯爵府

積分: 22886


7#
發表於 16-7-26 23:43 |只看該作者
luv__hccc 發表於 16-7-26 21:10
生左十日,我已經喊左出3-4次,bb第一次去健康院輕磅,醫生話正常,因為收水,今日再去,再次輕過第一次, ...

我記得呢度好似有人話餵奶時佢太舒服都會掛住瞓唔食奶


別墅

積分: 676


8#
發表於 16-7-27 08:00 |只看該作者
回覆 luv__hccc 的帖子

我b還沒出世,給不了什麼經驗。但知道,只要妳加油就實得!


別墅

積分: 545


9#
發表於 16-7-27 08:45 |只看該作者
如果大小便正常,只係2oz? 人奶埋身定pump? 我冇請陪月, 上面jm講得岩, 你要用盡辦法整醒佢, 我係整到佢喊先肯醒下, 食一陣又訓, 再整喊佢再食再訓, 重覆又重覆,捱左10日終於搞掂, 樓主, 加油啦,我都係新手媽咪,好明白你因為緊張自己bb而激動到喊,我都喊左無數次, 你可以請教下自已媽咪或者奶奶,再唔係身邊有經驗朋友, 同埋同你老公傾下,大家一齊分擔一齊諗辦法,唔好自己一個啃哂, 我坐完月先明呢個道理


大宅

積分: 2081


10#
發表於 16-7-27 09:55 |只看該作者
luv__hccc 發表於 16-7-26 21:10
生左十日,我已經喊左出3-4次,bb第一次去健康院輕磅,醫生話正常,因為收水,今日再去,再次輕過第一次, ...

加油呀樓主,我地由點計懷孕開始到真係有左,再到而家生左,已經過左好多關,呢關好易過,比信心耐性去餵bb食多d! Support u ~


複式洋房

積分: 158


11#
發表於 16-7-27 10:21 |只看該作者
我喺住院期間BB都係咁減磅,返到屋企食得訓得,加D奶粉準時餵佢就重翻了⋯⋯BB懶訓都要叫醒佢食嘢㗎,跟足姑娘指示,兩個鐘餵一次啦,加油,一開始係辛苦D,跟住就好啦!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo