自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


公爵府

積分: 28591


1#
發表於 16-8-1 13:33 |只看該作者
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會借頭借路買啲實用既物品比佢同佢小朋友, 好多野都大家盡在心中...

佢家姐個女同我仔同一間學校,都成日碰到, 都有傾有講. 但漸漸我發現, 好多我比左我朋友既野會出現係佢家姐或個女身上. 上次我出TRIP 買左 一個靚水樽比佢個女, 但接放學時見到表姐拎住. 我送過一副太陽眼鏡比佢, 無耐又發現佢家姐戴住....有時約左飲茶食飯, 朋友就會同我講 呢一餐佢同我SHARE, 唔駛佢家姐比.(其實佢家姐唔係我約, 係佢自己叫黎架)...有時我約佢食飯, 佢叫埋佢家姐都唔緊要, 但係要我就佢家姐去邊間, 去玩又係 講好去BBQ, 確認晒就同我講佢家姐唔想BBQ 想去游水..... 我話我唔去啦(其實我跟本無諗過同佢家姐去), 你地自己去, 轉頭又之之左左, 叫我唔好小氣, 講到好似我耍脾氣咁...

最過份係上琴日, 我送左一張書券比佢, 叫佢帶個女去揀本中意既書...點知係餐枱上, 佢當住我面將我比佢張書券比左佢家姐個女, 話係我送, 我好嬲丫, 我要送我自己會送, 駛乜經你手送,都唔知乜意思....(佢家姐環境應該唔算太差, 因為我見佢用既野都唔係太街坊. )

返左屋企, 我嬲到食唔落飯. 呢個朋友對我好, 我係知既, 我有唔舒服佢會煲湯比我飲, 我仔入醫院, 佢會黎幫我頂下等我多啲時時休息. 所以我對佢地一啲都唔吝嗇, 但面對佢呢種行為....我真係唔識形容個心情.

太長了, 多謝收看!!!!


男爵府

積分: 8408

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 16-8-1 13:37 |只看該作者
即係你嬲你朋友將你送比佢的野轉送哂比佢家姐?


男爵府

積分: 6227


3#
發表於 16-8-1 13:40 |只看該作者

回覆樓主:

如果係好好既朋友我會問佢點解次次都將我送既禮轉送他人,係咪唔啱用?

點評

CACACAROL    發表於 16-8-1 16:49
333s    發表於 16-8-1 14:16


大宅

積分: 2535


4#
發表於 16-8-1 13:42 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...

會唔會係你諗多左呢你送野比人一定要人用?佢知你心意咪得囉


子爵府

積分: 11016

畀面勳章


5#
發表於 16-8-1 13:43 |只看該作者

回覆樓主:

照咁睇佢可能係唔識做 如果仲當係好朋友我會問清楚佢


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 16-8-1 13:45 |只看該作者

回覆:我應唔應該對呢個朋友失望

其實送得比人既野就唔好計較人點處置啦。

點評

wcpcelia    發表於 16-8-1 14:45
cheung2000    發表於 16-8-1 14:19


男爵府

積分: 6227


7#
發表於 16-8-1 13:45 |只看該作者
Amycheung2013 發表於 16-8-1 13:42
會唔會係你諗多左呢你送野比人一定要人用?佢知你心意咪得囉
...

唔係喎,我覺得樓主朋友咁樣好冇禮貌

點評

anna59    發表於 16-8-1 22:17
唔係怪獸    發表於 16-8-1 17:04
Bebetterme    發表於 16-8-1 16:54
lailaiha    發表於 16-8-1 13:47


伯爵府

積分: 16230


8#
發表於 16-8-1 13:48 |只看該作者

回覆:我應唔應該對呢個朋友失望

你下次試下當面送兩份,佢兩姊妹一人一份,睇下佢會唔會兩份都俾哂家姐,咁,可能真係唔多啱佢用。

其實有時送禮係心意,如果佢唔啱用戶其實我唔會介意朋友轉送俾人。

不過如果多次係咁,我會考慮唔送野,最多請食飯。


瑪瑙宮

積分: 138560

馬年勳章


9#
發表於 16-8-1 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

第一件事, 其實朋友想唔想你咁做先, 有些人會覺得你係可憐緊佢, 佢唔想接受, 咪轉送其他人。
我自己都會唔論窮富一律平等, 我會咁對人, 亦希望富有既朋友咁對我。


男爵府

積分: 6420


10#
發表於 16-8-1 13:49 |只看該作者
既出之物,算吧啦,難得佢哋感情咁好,我會好恩惠的,可能有説不出的難處呢!有時做人就不要太執著,多個朋友好過多一個敵人,如果你覺得不滿,可以同朋友婉轉直接講你唔鍾意囉


翡翠宮

積分: 97287


11#
發表於 16-8-1 13:50 |只看該作者

回覆樓主:

咁佢有表明係你送,衰唔晒。
佢係咪想你同佢家姐friend D?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 64556

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 16-8-1 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

太多可能,直接問佢


男爵府

積分: 5965


13#
發表於 16-8-1 13:53 |只看該作者

回覆樓主:

真係朋友 就直接問


公爵府

積分: 28591


14#
發表於 16-8-1 13:54 |只看該作者
Amycheung2013 發表於 16-8-1 13:42
會唔會係你諗多左呢你送野比人一定要人用?佢知你心意咪得囉
...

大家呢份情誼, 送禮唔係做比人睇, 我送得就一定係用得着, 係佢需要.

同埋, 一定要係我面前將我送既野送比人咩? 我走左先送唔得咩?


水晶宮

積分: 71291


15#
發表於 16-8-1 13:55 |只看該作者
mamimuimui 發表於 16-8-1 13:45
唔係喎,我覺得樓主朋友咁樣好冇禮貌

同意,如果咁多次都係咁,我都有hard feelings,不過如果好似樓主講咁,係咁close嘅friend,我真係會同佢有碗話碗有碟話碟,我唔會甘心就咁fade out一段難得好關係,唔希望會不明不白。
            


子爵府

積分: 11411


16#
發表於 16-8-1 13:56 |只看該作者
我覺得你朋友想暗示,不想你再送禮物給她.


珍珠宮

積分: 38085


17#
發表於 16-8-1 13:58 |只看該作者

回覆樓主:

送左比人,人地事後點處理我唔在意,但送比佢後,當住送禮者面前即刻送比另一個人,咁係非常冇禮貌,我一定會嬲


公爵府

積分: 28591


18#
發表於 16-8-1 13:59 |只看該作者
waiman0614 發表於 16-8-1 13:53
真係朋友 就直接問


有直接問過, 佢解釋就係佢家姐朋友唔多, 成日見到我對佢咁好, 好羨慕佢有我呢個朋友, 而佢唔想家姐唔開心,所以就分啲比佢, 咁意思掛...

我同佢家姐, 雖然都熟, 但未至於咁情誼, 無理要我咁獻恩勤...


大宅

積分: 4107


19#
發表於 16-8-1 13:59 |只看該作者
我有個朋友每次見面都會送野比我,但其實我唔想要。我同講佢幾次,佢都係唔聽,到最後我將佢俾我嘅野轉贈他人。

我其實唔明點解要不停送野


禁止訪問

積分: 67524


20#
發表於 16-8-1 13:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo