親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 8608


1#
發表於 16-8-5 01:02 |只看該作者
可否分享有聖誕去首爾jm分享吓天氣點樣?
氣溫 有無落雪
Thx


大宅

積分: 2964


2#
發表於 16-8-5 09:25 |只看該作者
上年12月28至1月3日去首爾,唔好彩遇唔到落雪。
冇去雪場,跟1天團去左南怡島、RAIL BIKE,晨靜、士多啤梨~
氣溫唔記得幾多度,但都凍的~


男爵府

積分: 8608


3#
發表於 16-8-5 10:25 |只看該作者
Currytso 發表於 16-8-5 09:25
上年12月28至1月3日去首爾,唔好彩遇唔到落雪。
冇去雪場,跟1天團去左南怡島、RAIL BIKE,晨靜、士多啤梨~ ...

無落雪


大宅

積分: 2964


4#
發表於 16-8-5 11:05 |只看該作者
vvvir 發表於 16-8-5 10:25
無落雪
我去rail bike果日冇落雪...但第2日去既人就見到落雪...睇彩數...


男爵府

積分: 5721


5#
發表於 16-8-5 12:41 |只看該作者
回覆 Currytso 的帖子

請問你跟邊度既一天團, 可以去哂咁多個地方?
我睇左好多..都係去 1-3 個景點咋..


大宅

積分: 2964


6#
發表於 16-8-5 14:20 |只看該作者
Cherryttm 發表於 16-8-5 12:41
回覆 Currytso 的帖子

請問你跟邊度既一天團, 可以去哂咁多個地方?
唔好意思啊,我寫得比較衰..我係跟左2個1天團先去到咁多地方...


男爵府

積分: 5943


7#
發表於 16-8-5 15:23 |只看該作者
上午28-31/12去,好冷-1至-8度,但在首爾無落雪,30/12去左愛寶黃昏後就落好大雪,超正!


大宅

積分: 2964


8#
發表於 16-8-5 15:49 |只看該作者
mytigger 發表於 16-8-5 15:23
上午28-31/12去,好冷-1至-8度,但在首爾無落雪,30/12去左愛寶黃昏後就落好大雪,超正!
...


男爵府

積分: 5721


9#
發表於 16-8-5 16:06 |只看該作者
回覆 Currytso 的帖子

哦..好的, 謝謝你
我就係睇左..起碼要JOIN 2個 1天團先可以去哂
仲以為有個咩團可以一次過去哂..咁正添..哈哈
請問你JOIN 邊間一天團呀 ?


大宅

積分: 4142


10#
發表於 16-8-5 16:10 |只看該作者
Currytso 發表於 16-8-5 11:05
我去rail bike果日冇落雪...但第2日去既人就見到落雪...睇彩數...

冬天玩,会不会好凍?Thx


大宅

積分: 2964


11#
發表於 16-8-5 16:28 |只看該作者
Cherryttm 發表於 16-8-5 16:06
回覆 Currytso 的帖子

哦..好的, 謝謝你
1天JOIN得哂你都唔好跟...我分2日跟都唔夠時間玩...去晨靜果日仲遇到塞車...差的睇唔到燈飾~


大宅

積分: 2964


12#
發表於 16-8-5 16:29 |只看該作者
queyeung 發表於 16-8-5 16:10
冬天玩,会不会好凍?Thx
好凍...如果去記得貼暖包(鞋都要貼)...包實的自己....


男爵府

積分: 5721


13#
發表於 16-8-5 17:43 |只看該作者
回覆 Currytso 的帖子

咁又係.你岩..我諗一日去哂..真係會好趕


男爵府

積分: 8773


14#
發表於 16-8-5 18:11 |只看該作者
南怡島、RAIL BIKE,晨靜 自己去都唔難.
ktx唔難搭.


大宅

積分: 4322


15#
發表於 16-9-2 17:38 |只看該作者
Currytso 發表於 16-8-5 09:25
上年12月28至1月3日去首爾,唔好彩遇唔到落雪。
冇去雪場,跟1天團去左南怡島、RAIL BIKE,晨靜、士多啤梨~ ...

請問你果時仲踩唔踩到單車?


大宅

積分: 2964


16#
發表於 16-9-5 09:19 |只看該作者
Punmak 發表於 16-9-2 17:38
請問你果時仲踩唔踩到單車?
踩到呀,唔難踩但會凍,所以包實的自己就得~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo