自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18217


1#
發表於 16-8-22 16:12 |只看該作者
但傳説又話7月不可游夜水?
大家有無避忌?


水晶宮

積分: 59214


2#
發表於 16-8-22 16:16 |只看該作者

回覆樓主:

平時唔太迷信,但牽涉小朋友的話,我會避忌一下

點評

fatchu@home    發表於 16-8-22 17:22


伯爵府

積分: 19461

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 16-8-22 16:16 |只看該作者
天使之心02 發表於 16-8-22 16:12
但傳説又話7月不可游夜水?
大家有無避忌?

信則有,不信則無

點評

wcpcelia    發表於 16-8-24 14:51
keroppi_pororo    發表於 16-8-22 17:20
我~好~幸~福~呀~


公爵府

積分: 29365

BK Milk勳章


4#
發表於 16-8-22 16:29 |只看該作者

回覆樓主:

避忌下好d。


男爵府

積分: 8408

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 16-8-22 16:31 |只看該作者
本帖最後由 跳躍精靈 於 16-8-22 16:32 編輯

幾夜先?去邊度游先?
你一個大人帶幾多個細路先?
安全ge野一年365日都要注意ge

點評

keroppi_pororo    發表於 16-8-22 17:20


侯爵府

積分: 20788


6#
發表於 16-8-22 16:56 |只看該作者

回覆樓主:

依家夜晚有d涼

點評

keroppi_pororo    發表於 16-8-22 17:20


子爵府

積分: 10446


7#
發表於 16-8-22 16:59 |只看該作者
bluetulip 發表於 16-8-22 16:16
平時唔太迷信,但牽涉小朋友的話,我會避忌一下
唔知咁啱定係嘜, 公司七層樓, 三層各有同事同一星期內跌斷手腳. 米話唔邪.


男爵府

積分: 7774


8#
發表於 16-8-22 17:09 |只看該作者
我以前一個星期游幾晚,全年都係咁游都無事架wor


公爵府

積分: 29145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 16-8-22 17:11 |只看該作者
天使之心02 發表於 16-8-22 16:12
但傳説又話7月不可游夜水?
大家有無避忌?
泳池應該唔大問題


水晶宮

積分: 68145


10#
發表於 16-8-22 17:11 |只看該作者
回覆 天使之心02 的帖子

我星期六去咗, 信則有不信則冇。


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 16-8-22 17:11 |只看該作者

回覆:今晚想帶小朋友游夜水?

沙灘就無謂喇!


用戶要求終止服務

積分: 37634


12#
發表於 16-8-22 17:15 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 happybebebe 於 16-8-22 17:16 編輯

不用迷信,幾日前晚上去,同包場無分別。
(無其他人)簡直就似私人泳池


珍珠宮

積分: 34818

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 16-8-22 17:16 |只看該作者
我女泳班1800-1930,都照游,泳池仍然好多人, 20:00後就開始少人


用戶要求終止服務

積分: 37634


14#
發表於 16-8-22 17:17 |只看該作者

回覆樓主:

2年前7月14正日又係晚上游水,無人,好正


禁止訪問

積分: 2174


15#
發表於 16-8-22 17:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37295


16#
發表於 16-8-22 17:19 |只看該作者

回覆樓主:

泳池唔怕,同埋有細路就睇緊啲,1對1睇住,沙灘就咪搞,就算唔係7月,基本上5點後開始陰陰涼,即走人


禁止訪問

積分: 6439


17#
發表於 16-8-22 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63609

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


18#
發表於 16-8-22 17:22 |只看該作者
7/14 當晚, 我仔咁岩要補返游水堂, 都有照去呀!
泳池, 我覺得ok既~
夜晚去沙灘游就唔好喇~ even唔係農曆7月都好, 夜晚去沙灘游總係覺得危險。
Childhood is journey, not a race.


男爵府

積分: 6848


19#
發表於 16-8-22 21:28 |只看該作者
天使之心02 發表於 16-8-22 16:12
但傳説又話7月不可游夜水?
大家有無避忌?

游班冇所謂, 自己或帶小朋去就無謂了, 這個月已發生幾宗意外了!


子爵府

積分: 14580


20#
發表於 16-8-22 21:32 |只看該作者
泳池多人D,應該都唔係好驚。

海灘日頭你都要諗諗!
我們的房子愈來愈大  但家庭成員愈來愈少     
生活愈來愈方便  時間卻愈來愈少
更多的學位   但常識更貧乏     更多的知識 判斷力更少
愈多的專家   但愈多的問題     愈多的藥 但健康愈差
我們登陸月球又回到地球  卻難跟鄰居打個招呼
我們的科技愈來愈發達  但溝通卻愈來愈少    我們變得太重視量  而忽略了質    深厚的利益但淺薄的人際關係

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo