立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21584
公爵府
積分: 26412
0030 發表於 16-8-30 12:40 T21唔系抽血檢查?
男爵府
積分: 6970
love-momo 發表於 16-8-30 13:11 咁去搵劉子健或者林勇行啦,nifty同價但醫生照,部機又清 btw,花花你唔係抽羊水咩?
白羊花花 發表於 16-8-30 13:14 係呀抽胎水,但胎水要16週先抽,抽完仲要等2-3星期先有結果 劉同林仲貴,要$8千幾
積分: 23469
love-momo 發表於 16-8-30 13:18 本帖最後由 love-momo 於 16-8-30 13:18 編輯 唔係喎,我朋友打去book, 都係6500咋喎
ff520 發表於 16-8-30 13:54 T21哦...咁奇怪.
別墅
積分: 944
大宅
積分: 3324
白羊花花 發表於 16-8-30 14:04 我打過去問 劉子健得nifty, 我諗住做t21 林就要$6500+千幾蚊醫生費
複式洋房
積分: 306
白羊花花 發表於 16-8-30 12:20 頭先打去book, 姑娘話$6500而家只包護士照超聲波,如果要王醫生照就要加$1000
love-momo 發表於 16-8-30 14:21 其實都一樣架,定係你搵到兩者有唔同?
loobeebee 發表於 16-8-30 14:37 我5月頭喺婦健驗,當時姑娘驗就$6300,醫生驗都係$6500咋喎,咁快加價 我果時姑娘驗,因為排黃醫 ...
白羊花花 發表於 16-8-30 15:36 t21 express 3日有結果, 我就係等唔切抽胎水,先諗住用錢買時間係咪好傻? 我早知當時加錢做pgs ...
積分: 1077
白羊花花 發表於 16-8-30 15:37 咁又係,主要都係睇bb size同閃閃 姑娘有無比相相你?
積分: 6411
積分: 2117
小野花 發表於 16-8-31 22:41 我去婦健都係姑娘照,我好滿意,姑娘照左好耐,又細心
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy