懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 69


1#
發表於 16-9-16 08:45 |只看該作者
大家幾時見肚?我5w已經發現自己個肚好似大咗少少,初頭係以為自己食得多咗。但而家啱啱6wk, 連老公同奶奶都睇得出個肚大左。我係第一胎,正常應該三四個月到先見肚,會唔會有咩事?有諗過係咪孖B??九月尾先第一次產檢,依家好擔心


伯爵府

積分: 17369


2#
發表於 16-9-16 09:03 |只看該作者
未會咁早見肚, 心理作用。 肚皮放鬆咪咩腩都出晒黎囉
雙胞胎都冇咁早現的


大宅

積分: 4896


3#
發表於 16-9-16 09:22 |只看該作者

回覆樓主:

我都係 , 不過我係第2胎


男爵府

積分: 7204


4#
發表於 16-9-16 10:02 |只看該作者
小黃雞 發表於 16-9-16 08:45
大家幾時見肚?我5w已經發現自己個肚好似大咗少少,初頭係以為自己食得多咗。但而家啱啱6wk, 連老公同奶奶 ...

不是見肚,咁早bb仲好細粒。我認為肚漲是胃氣, 我由6週到而家10週,每日由中午飯開始到夜晚,個肚就漲到波咁,但到朝早又會平番。


洋房

積分: 69


5#
發表於 16-9-16 10:29 |只看該作者
YuenYuenKwok 發表於 16-9-16 10:02
不是見肚,咁早bb仲好細粒。我認為肚漲是胃氣, 我由6週到而家10週,每日由中午飯開始到夜晚,個肚就漲到 ...

我唔覺得自己多胃氣,而且朝頭早起身個肚都脹起左,所以先覺得奇怪


大宅

積分: 1485


6#
發表於 16-9-16 10:44 |只看該作者

回覆樓主:

我都係,第二胎,肚好大,成個波咁,想縮都縮唔埋,我同醫生講,醫生笑我,跟住照bb, 佢話你睇下我個儀器照緊邊度?bb就係呢度一點,之後佢再照上d,近肚臍對下,再話,你睇,脹呢個位係乜都冇架,我心諗咁呢個波狀物莫非係肚腩


大宅

積分: 1485


7#
發表於 16-9-16 10:47 |只看該作者

回覆樓主:

但我既感覺唔會錯,個肚確實係好大好實,所以我覺得係荷爾蒙影響佐d腸同肚既結構?我由有佐到而家腸胃都唔好,而且有佐個肚係縮唔埋加好實,唔似一般肚腩


珍珠宮

積分: 39566


8#
發表於 16-9-16 12:07 |只看該作者
無乜事架!孖胎咪雙喜臨門囖!我8週就見肚了。


大宅

積分: 4896


9#
發表於 16-9-16 12:09 |只看該作者

回覆樓主:

嗱!!!我6w多d時影的 , 真係見肚架
IMG-20160909-WA0012~2.JPEG


伯爵府

積分: 16058


10#
發表於 16-9-16 12:09 |只看該作者
6w勁細粒咋喎


大宅

積分: 1023


11#
發表於 16-9-16 12:15 |只看該作者

回覆:6 week已經見肚

其實無乜可能係bb大到令樓主個肚咁凸~


大宅

積分: 1779


12#
發表於 16-9-16 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

6week....先得1cm左右


伯爵府

積分: 17369


13#
發表於 16-9-16 12:51 |只看該作者
心理係可以影響身體的, 有聽過假懷孕嗎? 嗰啲人日想夜想, 以為有左, 令到身體停經, 胸脹, 肚脹。

不過樓主現肚唔係問題
最緊要係好好享受懷孕


洋房

積分: 69


14#
發表於 16-9-16 12:52 |只看該作者
kyinyin 發表於 16-9-16 12:50
6week....先得1cm左右

我知道啊,所以我先好疑惑點解個肚會咁突。
仲要唔係肚腩位置突出,係肚腩中間對落少少


男爵府

積分: 7898

熱血勳章


15#
發表於 16-9-16 12:59 |只看該作者

引用:嗱!!!我6w多d時影的+,+真係見肚架

原帖由 eeyore_ada 於 16-09-16 發表
嗱!!!我6w多d時影的 , 真係見肚架
嘩!真係好大個




複式洋房

積分: 354


16#
發表於 16-9-16 14:18 |只看該作者

回覆樓主:

我都係好早就見肚,當時都覺得奇怪無理由,而家我31wk,個肚大到好似人地就生咁,可能我地比其他孕婦早d子宮脹大掛


複式洋房

積分: 352


17#
發表於 16-9-16 14:39 |只看該作者
eeyore_ada 發表於 16-9-16 12:09
嗱!!!我6w多d時影的 , 真係見肚架

我第一胎成5個月先見肚,而加第二胎8w開始見少少肚,而加11w但都無你咁大。


子爵府

積分: 10607


18#
發表於 16-9-16 15:48 |只看該作者
我第二胎10w,好似人地4個月因為我本身生完大仔無減


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


19#
發表於 16-9-16 15:50 |只看該作者
到檢查時真係有問題先算啦~~而家放鬆少少


大宅

積分: 3324


20#
發表於 16-9-16 18:05 |只看該作者

回覆樓主:

突都係下面腹部突先,會唔會便秘呀,我本身有肥腩都差唔多4個月先明顯

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo