想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 406


1#
發表於 16-11-13 18:07 |只看該作者
想問如果驗孕是否用晨v最好,今天偷驗下午驗又無bingo。

因為姑娘叫明天早上用晨v驗,晨v是否最準。

我平時去少少,再留v驗,還是一去即留,不用留少少再驗,明早再驗好緊張。


別墅

積分: 930


2#
發表於 16-11-13 19:05 |只看該作者
CarryTang 發表於 16-11-13 18:07
想問如果驗孕是否用晨v最好,今天偷驗下午驗又無bingo。

因為姑娘叫明天早上用晨v驗,晨v是否最準。

用晨v驗濃度高d, 我之前做iui個姑娘都係咁講叫我dd用晨v驗,其他時段驗都不可作準。


複式洋房

積分: 406


3#
發表於 16-11-13 19:17 |只看該作者
poyilam 發表於 16-11-13 19:05
用晨v驗濃度高d, 我之前做iui個姑娘都係咁講叫我dd用晨v驗,其他時段驗都不可作準。
...

你會去少少,再留來驗,還是一去即留跟著驗。

唔似驗其他野,姑娘都會叫留中段。


別墅

積分: 930


4#
發表於 16-11-13 19:30 |只看該作者
CarryTang 發表於 16-11-13 19:17
你會去少少,再留來驗,還是一去即留跟著驗。

唔似驗其他野,姑娘都會叫留中段。

我無研究呀,都係一柯就驗,或一柯就留黎驗,總知係要晨尿驗


複式洋房

積分: 406


5#
發表於 16-11-13 19:35 |只看該作者
poyilam 發表於 16-11-13 19:30
我無研究呀,都係一柯就驗,或一柯就留黎驗,總知係要晨尿驗

Thank you, 希望成功


別墅

積分: 930


6#
發表於 16-11-13 19:44 |只看該作者
CarryTang 發表於 16-11-13 19:35
Thank you, 希望成功

加油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo