懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 112


1#
發表於 08-11-29 13:05 |只看該作者
各位準媽媽,我想大部分媽媽都想比人奶bb食, 但係如果你係第一次生既話,我奉勸大家要在醫院選餵奶粉。本人在11月頭生了bb,當初梗係選餵人奶啦,點知生完之後原來唔會即時有奶,問過人後先知原來人奶最快都要3日先可以上奶。但係醫院d姑娘唔理你有冇奶架,佢地一定要你餵,甘bb其實只係啜你個乳頭,但係bb根本冇野食...當你要求補奶粉時, d姑娘or 亞姐又顯得不耐煩,第1-2日我個心都唔知幾痛,我bb冇野食喎,又唔知佢食得飽唔飽...

仲有如果餵人奶要大概2個鐘餵一次, 反而餵奶粉可以4個鐘先餵,老實講,生完之後超攰,應該休息多d, 如果係甘餵的話你根本冇時間休息架,大家要想清楚呀~

所以我建議大家在醫院時一定選餵奶粉先, 不過照去學點樣餵人奶,其實出院後第2日都要去母嬰健康院,個度d姑娘都會教你點樣餵人奶架, 所以唔洗擔心bb冇人奶食。


珍珠宮

積分: 42285

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-11-29 13:11 |只看該作者
我只知係瑪嘉烈有你所講既問題
但我係廣華生又唔係咁
你餵唔餵人奶都好..夠鐘派奶果時你都一樣可以去拎支奶黎補比阿b食


已刪除用户

積分: 2339


3#
發表於 08-11-29 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6912


4#
發表於 08-11-29 13:31 |只看該作者
我個兒科醫生話見過有媽咪成十日先上到奶,
個b就餓足十日,
我問: 咁都得?
醫生苦笑地答: 肯忍心都無問題嘅!


男爵府

積分: 5233


5#
發表於 08-11-29 14:27 |只看該作者
我有朋友生咗2個,佢話係冇咁怏上奶,但照俾BB吸,因為晤給唔會自己上奶架,怕BB餓而餵奶粉我覺得無可口非(但BB晤捱得餓,Dr同護士都會有意見俾la),但怕攰就....


別墅

積分: 834


6#
發表於 08-11-29 14:41 |只看該作者
really?!? I remember i had milk on the second day after the baby was born, i was a C-section tim wor. The very first liquid comes out are the liquid that strengthens your baby's immune system, that's the most important part of breastfeeding.


子爵府

積分: 13404


7#
發表於 08-11-29 18:27 |只看該作者
我0岩0岩係瑪嘉烈生完
見到有D媽媽要求姑娘要補奶粉
但有D姑娘好唔耐煩,
"話你地如果要補奶粉,咪由得你地囉,明明有奶水...."
我見到D媽咪好無奈,
因為有"初乳"唔係每個媽媽都有,
因為要好比心機餵BB先得
係醫院我自己每兩個鐘就餵BB
搞到自己冇得訓
第2日就頂唔順,夜晚叫姑娘幫我睇住BB
(因為BB唔知做咩成日喊,自己又好驚,第一次做媽咪)自己先有得訓2個鐘頭
但係係醫院餵人奶,真係好辛苦,冇得訓


大宅

積分: 2561


8#
發表於 08-11-29 18:37 |只看該作者
果陣我生亞女
就算話餵人奶 佢都會問你洗唔洗拎奶架


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


9#
發表於 08-11-29 18:57 |只看該作者
其實我幾同意架,我31w入院個陣,
見d bb喊到豬頭咁,d姑娘都會靜雞雞補奶粉


珍珠宮

積分: 34136


10#
發表於 08-11-30 00:33 |只看該作者
我在qe生,餵完人奶都可以叫姑娘比奶粉補奶喎,不過就建議我用杯餵bb,怕bb食過奶咀就唔識吸乳頭,我唔識用杯餵,仲好好心機教,不過姑娘最建議多些比bb吸乳頭,可快些上奶


伯爵府

積分: 18217


11#
發表於 08-11-30 10:00 |只看該作者
原文章由 bbq_swing 於 08-11-29 18:27 發表
我0岩0岩係瑪嘉烈生完
見到有D媽媽要求姑娘要補奶粉
但有D姑娘好唔耐煩,
"話你地如果要補奶粉,咪由得你地囉,明明有奶水...."
我見到D媽咪好無奈,
因為有"初乳"唔係每個媽媽都有,
因為要好比心機餵BB先得
係醫院我自 ...

我2月初即將去瑪嘉烈生
亦決定左喂人奶
但頭幾日又未有奶
真系唔忍心bb餓幾日
點算呀?
如果講話喂奶粉
bb無埋身啜,又怕上唔到奶
其實我堅持要姑娘補奶粉
系未多數都補架?
真系好擔心呢個問題


子爵府

積分: 13404


12#
發表於 08-12-1 12:43 |只看該作者
如果你真係決心餵人奶
你一定要好有耐性
因為係醫院幾日真係好累
2個鐘頭就要餵,但係你又唔知BB夠唔夠
不過姑娘話只要睇下BB有冇尿痾,就知BB有冇食到...
你會好煩惱....自己一定要有恆心,唔好灰心呀~


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 08-12-1 12:49 |只看該作者
不過係政府生,就算餵奶粉都係自己餵, 一樣咁辛苦....


大宅

積分: 2128


14#
發表於 08-12-1 18:16 |只看該作者
我想分享一下我0既經驗, 我生大女時係全人奶, 雖然個時仲響醫院, 但上奶都好好, 或許係因為我響臨生前一個月飲好多for上奶0既湯水有關. 後來生細女時, 我就無咁勤力煲湯水飲, 點知響醫院時上唔到奶都唔知, 個時細女啜我時, 我個胸係有感覺的, 但自己就唔知原來奶量好少, 跟本唔夠細女食飽, 點知2日後d姑娘話阿女面黃要入箱照燈, 個時先至發覺阿女一直都飲唔到奶, 後尾d嬸嬸仲同我講, 話餵我個女飲奶粉時, 我個女飲得好快好快....., 話阿女真係好餓....當時我聽後第一個反應, 後來攪到阿女共瞓左3日箱.

所以我今胎都會勤力d, 煲多d上奶湯水, 同埋阿b出世後, 響醫院我會照樣比佢吸啜人奶, 但會後補番少少奶粉比佢, 咁樣就會隱陣d.

p.s. 雖然細女當年響醫院飲左3日奶粉, 但後來返到屋企, 依然都肯埋身飲全人奶, 直至十個月大先再轉番奶粉)
~只要有夢想,凡事可成真~


大宅

積分: 4280


15#
發表於 08-12-1 18:41 |只看該作者
我月中係屯門醫院生完,都係話食人奶.我同姑娘講自己無奶,姑娘話無奶唔緊要最主要俾bb學吓啜奶.我話補奶d姑娘之後每一次都會問我要唔要補.態度ok


大宅

積分: 2700


16#
發表於 08-12-1 18:58 |只看該作者
what's 'c-section'?

原文章由 b9lingling 於 08-11-29 14:41 發表
really?!? I remember i had milk on the second day after the baby was born, i was a C-section tim wor. The very first liquid comes out are the liquid that strengthens your baby's immune system, that' ...


大宅

積分: 2700


17#
發表於 08-12-2 12:39 |只看該作者
咁請問產前飲咩湯水可以令上奶好d呢?

原文章由 alkyng 於 08-12-1 18:16 發表
我想分享一下我0既經驗, 我生大女時係全人奶, 雖然個時仲響醫院, 但上奶都好好, 或許係因為我響臨生前一個月飲好多for上奶0既湯水有關. 後來生細女時, 我就無咁勤力煲湯水飲, 點知響醫院時上唔到奶都唔知, 個時細女 ...


男爵府

積分: 5016


18#
發表於 08-12-2 13:40 |只看該作者
樓主,其實未上奶,只要俾bb吮,都會生產一d叫初乳的物質俾bb。呢d初乳,又稱黃金初乳,量很少,但已足夠bb頭一、兩天所需,而且當中含有好多抗體,保護bb的腸胃。
bb出生前,身體已儲備足夠三天的營養,點解呢?就是要等媽媽上奶。
只要頭幾天,不限時咁俾bb密密吮(當然要姿態正確),媽媽便能好快上奶。

相反,如果係呢幾天重要關頭,不問情由咁補奶粉,bb4個鐘才吮一次,乳房的刺激少左,咁媽媽之後便要花很多時間去追奶了,嚴重影響供求關係。

因此,一個對母乳有認識的姑娘如認為有足夠片數(即第2日要有3條,第3日4條,第4日5條,第5日起要有6條),不會隨便讚同補奶粉。

此外,如果用樽補奶粉,更有幾會引起乳頭混沌。樓主的bb好叻,無混沌,但好多bb就因為太早(5-6wk前)用奶樽而出現混沌,一係唔肯埋身,一係用錯方法吮,引起好多好多問題。

其實奶粉只係發明左近一百年,遠在人類發明奶粉前,大自然已為bb準備左最好的食物,我地作為媽媽的,只需要對自己和bb有信心!世界衛生組織明確指出,六個月前的bb只需要母乳!

[ 本文章最後由 yanlongma 於 08-12-2 13:44 編輯 ]


子爵府

積分: 14680


19#
發表於 08-12-2 14:30 |只看該作者
雖然我兩個仔都係奶粉 bb, 但我又唔覺得0係醫院一開始便要佢飲奶粉.

無錯, 有 d 媽咪係要 2-3 日先上奶, 有 d 更耐, 但有 d 未生就有了.
我相信視乎各人體質啦~
但, 如果唔密密埋身餵, 又點上奶呢?
2 個鐘一次?! 一定辛苦架喇~
但我又覺得 ok 喎!

況且0係醫院, 除左餵奶外, 好多野已經唔使自己做.
要大覺訓一定冇可能, 但都休息到架~

如果有心餵, 盡自己能力餵左先啦~
bb 出世頭兩日就算飲唔到奶, 都唔會有事的.
之不過 ....... 如果肯定自己一滴奶都未有, 就補少少比佢囉~


子爵府

積分: 12620


20#
發表於 08-12-2 14:48 |只看該作者
我都覺得唔應該一開始就話餵奶粉, 未試過又點知自己餵唔到人奶呢! 我係瑪嘉烈生ge, 生完4個鐘起護士就每隔2個鐘抱bb嚟比你餵, 仲會好細心教你點餵, 知你餵唔足會自動補奶粉, 到你落得床之後就你自己計住2個鐘餵一次, 講真我都唔係d好夠奶水ge媽媽, 但我都盡力餵bb, 護士都係話只要bb有尿尿就即係飲到! 而且愈唔啜愈係冇奶出架, 所以我都覺得唔好試都唔試就話用奶粉! 生完bb就梗係攰架啦, 但因為咁而唔餵人奶, 我就覺得唔係好合理!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo