自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2489


1#
發表於 16-12-5 21:57 |只看該作者
本帖最後由 wonderful506 於 16-12-5 21:58 編輯

依家月入27000, 老公月入30000, 無bb, 租緊層$10000 ge樓,
份工太麻煩,好大壓力, 唔想做, 想轉份15000~17000 但壓力輕d嘅工,
值唔值得?


ard 25歲...


公爵府

積分: 28209


2#
發表於 16-12-5 22:02 |只看該作者
轉份平都唔包會輕鬆冇壓力,同埋你咁後生,唔好咁快放棄前途。而家分工係人事定job nature 令你壓力大?


翡翠宮

積分: 85854

2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 16-12-5 22:05 |只看該作者
有2萬7,我幾辛苦都做!做那行?
自由太多會令世人失去平衡


大宅

積分: 2489


4#
發表於 16-12-5 22:08 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 16-12-5 22:05
有2萬7,我幾辛苦都做!做那行?

government


大宅

積分: 2489


5#
發表於 16-12-5 22:08 |只看該作者
milk323 發表於 16-12-5 22:02
轉份平都唔包會輕鬆冇壓力,同埋你咁後生,唔好咁快放棄前途。而家分工係人事定job nature 令你壓力大?
...

both


琥珀宮

積分: 169645


6#
發表於 16-12-5 22:15 |只看該作者

引用:+本帖最後由+wonderful506+於+16-12-5+21:5

原帖由 wonderful506 於 16-12-05 發表
本帖最後由 wonderful506 於 16-12-5 21:58 編輯

依家月入27000, 老公月入30000, 無bb, 租緊層$10000 ge ...
做得唔開心應該轉工,但唔應該轉份少咁多人工既工,少錢唔代表無壓力,人工高低也是自我價值一部分




公爵府

積分: 28209


7#
發表於 16-12-5 22:18 |只看該作者
政府工係合約定perm?
唔知你有冇做過私人機構?壓力一定唔會比政府細,但只要有實力就唔愁冇人請。政府perm 位就好難先入到,走左未必有機會入得返,要轉位唔易,走既話就要放棄穩定既career path 同福利了。

點評

wcpcelia    發表於 16-12-6 14:02
natnat_tsang    發表於 16-12-6 12:47
wendylau1988    發表於 16-12-6 11:45


侯爵府

積分: 20606


8#
發表於 16-12-5 22:47 |只看該作者

回覆樓主:

學樓上話齋,你係NCSC 定CS? CS 就等posting, NCSC 就搵過份轉。


子爵府

積分: 13041


9#
發表於 16-12-6 07:54 |只看該作者

回覆:wonderful506 的帖子

試下揾份高d人工先轉。


侯爵府

積分: 20525


10#
發表於 16-12-6 08:12 |只看該作者
回覆 wonderful506 的帖子

度度都有壓力同麻煩野, 不如諗吓調部門, 唔好以為出面d私人公司好做


珍珠宮

積分: 35916


11#
發表於 16-12-6 08:14 |只看該作者
wonderful506 發表於 16-12-5 21:57
依家月入27000, 老公月入30000, 無bb, 租緊層$10000 ge樓,
份工太麻煩,好大壓力, 唔想做, 想轉份15000~1700 ...

25歲搵2萬7好好呀
其實去邊都有壓力
人工少唔代表工作量少 冇麻煩架
要3思啊!


男爵府

積分: 7739


12#
發表於 16-12-6 08:21 |只看該作者
wonderful506 發表於 16-12-5 21:57
依家月入27000, 老公月入30000, 無bb, 租緊層$10000 ge樓,
份工太麻煩,好大壓力, 唔想做, 想轉份15000~1700 ...

出面c人公司萬七都唔係咁簡單,一萬可能簡單d


用戶要求終止服務

積分: 23099

畀面勳章


13#
發表於 16-12-6 09:14 |只看該作者
我係你就唔會轉

除非份工差到會影響健康


大宅

積分: 2489


14#
發表於 16-12-6 11:40 |只看該作者
choc_choc 發表於 16-12-5 22:47
學樓上話齋,你係NCSC 定CS? CS 就等posting, NCSC 就搵過份轉。

編制內位,三年試用期,過左一年


公爵府

積分: 28209


15#
發表於 16-12-6 12:37 |只看該作者
wonderful506 發表於 16-12-6 11:40
編制內位,三年試用期,過左一年

編制職位,真正鐵飯碗!出左去就冇得返轉頭架喇,比我就忍夠3年調部門。
27000編制內既應該係文職系啩?呢啲工出去都唔好諗住會好易,大把變態公司人工又低又辛苦


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


16#
發表於 16-12-6 12:45 |只看該作者

回覆樓主:

樓主係EO嗎?除非你覺得自己好smart,或係專業人士,或有一個清晰目標,出到私人市場可發圍,否則唔好走,到時高估自己能力,到三四十歲仲人浮於事,到時就後悔莫及


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


17#
發表於 16-12-6 12:47 |只看該作者
唔轉....你仲咁後生可儲多個錢....第2時生左小朋友再轉啦


侯爵府

積分: 24177


18#
發表於 16-12-6 12:49 |只看該作者

回覆樓主:

值得,長期壓力大會影响身體,最緊要開心啲,唔好影失眠


大宅

積分: 2489


19#
發表於 16-12-6 12:53 |只看該作者
cheechi 發表於 16-12-6 12:45
樓主係EO嗎?除非你覺得自己好smart,或係專業人士,或有一個清晰目標,出到私人市場可發圍,否則唔好走,到 ...

點醒左我!我真係又唔smart,又冇後台!

點評

wcpcelia    發表於 16-12-6 14:02


公爵府

積分: 28209


20#
發表於 16-12-6 12:59 |只看該作者
yin-ting 發表於 16-12-6 12:49
值得,長期壓力大會影响身體,最緊要開心啲,唔好影失眠

問題係如果樓住係EO 呢啲位,出去私人市場都係做文職,唔好話壓唔壓力,競爭仲要好大。廿幾歲除非係MNC 仲要大嗰隻,否則多數得萬幾,壓力都唔會細得去邊,仲要驚比人炒。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo