想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 1516


1#
發表於 16-12-6 14:26 |只看該作者
剛剛睇完陳醫生,佢話我個case係無機會自然懷孕,左邊卵巢原來已經俾我幾年前個水瘤destroy咗,右邊卵巢雖然有卵子但數目比正常少好多,而且輸卵管塞咗同腫脹,佢話唯一方法係試管嬰兒,仲要做十次八次,仲要成功率唔高,分分鐘要洗一百萬,我真係唔知點好


複式洋房

積分: 132


2#
發表於 16-12-6 14:35 |只看該作者
cheer up , 會唔會睇多個醫生先, 有時可能有其他方法呢

加油!


水晶宮

積分: 50945


3#
發表於 16-12-6 15:06 |只看該作者
回覆 tomatolmc 的帖子

點解要做十次八次?!只要有個健康的子宮,抽到卵, 唔理有幾粒, 受到精, 成為胚胎, 成功著床, 就可以做媽媽啦。 祝你一次成功,加油!


大宅

積分: 1516


4#
發表於 16-12-6 15:12 |只看該作者
melita 發表於 16-12-6 15:06
回覆 tomatolmc 的帖子

點解要做十次八次?!只要有個健康的子宮,抽到卵, 唔理有幾粒, 受到精, 成為胚 ...

因為醫生話一般人個卵巢會有十幾粒卵子,但我照到得兩粒,而且我有輸卵管積液問題,即係就算放咗胎都會有機會俾d積液沖走,所以醫生話要做十次八次,拎到足夠既卵雪咗先,跟住切咗條輸卵管(處理積液問題),然後先至正式ivf


大宅

積分: 1516


5#
發表於 16-12-6 15:39 |只看該作者
bobocandace 發表於 16-12-6 14:35
cheer up , 會唔會睇多個醫生先, 有時可能有其他方法呢

加油!

有無醫生介紹?


大宅

積分: 1516


6#
發表於 16-12-6 15:40 |只看該作者
bobocandace 發表於 16-12-6 14:35
cheer up , 會唔會睇多個醫生先, 有時可能有其他方法呢

加油!

有無醫生介紹?


複式洋房

積分: 125


7#
發表於 16-12-6 16:45 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 15:12
因為醫生話一般人個卵巢會有十幾粒卵子,但我照到得兩粒,而且我有輸卵管積液問題,即係就算放咗胎都會有 ...

我有多囊症,幾年前切咗個畸胎瘤,一邊卵巢好差,再之後一邊輸卵管積水,切埋一心做IVF,抽到廿一粒卵但最後得兩粒成功,以家等兩個cycle後放胎

我想話,以家科技發達,再困難都有機會晌到,唔好放棄!!!

你幾大吖?如果唔係高齡,考慮排政府不育科,你入症時比晒啲report佢,有機會排你快啲,40歲前可比你做三次

加油


大宅

積分: 1516


8#
發表於 16-12-6 16:54 |只看該作者
cissylau 發表於 16-12-6 16:45
我有多囊症,幾年前切咗個畸胎瘤,一邊卵巢好差,再之後一邊輸卵管積水,切埋一心做IVF,抽到廿一粒卵但最 ...

多謝你鼓勵!我36喇,之前做完水瘤手術,醫生仲話我有一邊卵巢仲work到,點知原來已經俾個水瘤破壞咗!真係好傷心!

你抽咗咁多次卵咪洗咗好多錢?頭先我老公仲話按咗層樓去做ivf,但我心諗,做咗又唔一定成功,到時錢又無,B又無......


複式洋房

積分: 125


9#
發表於 16-12-6 16:59 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 16:54
多謝你鼓勵!我36喇,之前做完水瘤手術,醫生仲話我有一邊卵巢仲work到,點知原來已經俾個水瘤破壞咗!真 ...

有一邊得仲有希望,你唔好放棄

我排政府架,我本身唔得,我老公啲精又唔合格,仲做埋ICSI先攪到兩粒成功,雪埋胚胎用咗兩萬五左右,所以你可以排政府試下,排威院啦,我都係晌威院,姑娘好好人,仲安慰我叫我唔好咁快諗自己唔成功

我都係高齡,大你一年,我仲麻煩過你啦,都未放棄,你都唔好放棄


複式洋房

積分: 476


10#
發表於 16-12-6 17:11 |只看該作者
加油呀!!
我剛係威院私症做IVF, 個到啲醫生同姑娘都好好~~
比啲信心!!


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 16-12-6 17:15 |只看該作者
cissylau 發表於 16-12-6 16:59
有一邊得仲有希望,你唔好放棄

我排政府架,我本身唔得,我老公啲精又唔合格,仲做埋ICSI先攪到兩粒成功 ...

高令都可以排威院? 排得泥㑹吾會已經40


男爵府

積分: 5135


12#
發表於 16-12-6 17:18 |只看該作者
回覆 tomatolmc 的帖子

不如試下台灣或日本啦。。平好多呀
100萬太誇張啦


複式洋房

積分: 125


13#
發表於 16-12-6 17:29 |只看該作者
kamkam528 發表於 16-12-6 17:15
高令都可以排威院? 排得泥㑹吾會已經40

入咗症先咯,好彩佢兩年比你做到時都係38,都可以排咗先架嘛

我排咗兩年半以家抽埋卵啦

排嘅期間先去睇下其他或者私家咯,排咗無壞


大宅

積分: 1516


14#
發表於 16-12-6 17:37 |只看該作者
cissylau 發表於 16-12-6 17:29
入咗症先咯,好彩佢兩年比你做到時都係38,都可以排咗先架嘛

我排咗兩年半以家抽埋卵啦

請問去威院排係有咩程序?我要準備d乜?


複式洋房

積分: 125


15#
發表於 16-12-6 17:45 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 17:37
請問去威院排係有咩程序?我要準備d乜?

你將你同你老公所有報告連同轉介信親身交去威院李嘉誠大樓婦科,你同佢講你想排IVF,佢收晒你啲嘢佢會比醫生睇,再寄信叫你先聽講座,到時再派覆診紙。

你記住要比齊報告,如果報告齊醫生覺得你有需要會早比你睇。

我記得我當時都打定輸數,因為姑娘話有啲太太個期係兩年後先第一次見醫生,點知我唔洗半年有得睇,個次睇完佢話我多囊同輸卵管積水,建議我做腹腔鏡切埋有問題輸卵管先排IVF,個次後三定四個月就做腹腔鏡,做完直接排IVF再等18個月左右


大宅

積分: 1516


16#
發表於 16-12-6 17:47 |只看該作者
cissylau 發表於 16-12-6 17:45
你將你同你老公所有報告連同轉介信親身交去威院李嘉誠大樓婦科,你同佢講你想排IVF,佢收晒你啲嘢佢會比醫 ...

轉介信係叫邊個寫?叫返陳醫生?


大宅

積分: 4050


17#
發表於 16-12-6 18:22 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 17:47
轉介信係叫邊個寫?叫返陳醫生?

有冇諗過去台灣做,成功率高又平好多架


大宅

積分: 1516


18#
發表於 16-12-6 18:29 |只看該作者
lailai123 發表於 16-12-6 18:22
有冇諗過去台灣做,成功率高又平好多架

點解台灣做成功率會高d?


大宅

積分: 4050


19#
發表於 16-12-6 18:31 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 18:29
點解台灣做成功率會高d?

呢度有好多jm 都係台灣做成功架,我都12月開針,你可以爬文


大宅

積分: 1516


20#
發表於 16-12-6 18:36 |只看該作者
lailai123 發表於 16-12-6 18:31
呢度有好多jm 都係台灣做成功架,我都12月開針,你可以爬文

其實之前完全無諗過,亦都唔知台灣可以做做,如果台灣做,咪成日要飛黎飛去?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo