興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


1#
發表於 17-1-14 17:55 |只看該作者
岩响街見到個紙箱,出面寫住:請領養我,入面有隻相思,依家囡囡帶咗返屋企,但新手零經驗,請問養相思要注意啲咩?thx

C'est La Vie


禁止訪問

積分: 1126


2#
發表於 17-1-14 19:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2839

好媽媽勳章


3#
發表於 17-1-14 23:37 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cici668 於 17-1-14 23:38 編輯

食雀粟,有時比啲生果同蟲,唔好凍親


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 17-1-14 23:44 |只看該作者

引用:食雀粟,有時比啲生果同蟲,唔好凍親

原帖由 cici668 於 17-01-14 發表
本帖最後由 cici668 於 17-1-14 23:38 編輯

食雀粟,有時比啲生果同蟲,唔好凍親
蟲可以用乾蟲嗎?


C'est La Vie


大宅

積分: 4034


5#
發表於 17-1-15 14:37 |只看該作者
thekiller 發表於 17-1-14 23:44
蟲可以用乾蟲嗎?

爸爸以前餵麥皮蟲。


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 17-1-15 14:46 |只看該作者

引用:Quote:thekiller 發表於 17-1-14 23:44 蟲

原帖由 A仔媽咪 於 17-01-15 發表
爸爸以前餵麥皮蟲。
麵包蟲可以嗎?

C'est La Vie


大宅

積分: 4034


7#
發表於 17-1-15 15:11 |只看該作者
thekiller 發表於 17-1-15 14:46
麵包蟲可以嗎?

唔清楚,你買果時問下檔主。


子爵府

積分: 13322


8#
發表於 17-1-17 13:49 |只看該作者
冬天鳥籠要用厚布蓋好、免傷風大太陽要哂下。
細嗰時、叔叔會自己炒糧
用黃豆粉即磨浆來炒蛋再曬乾、
再壓碎


子爵府

積分: 13322


9#
發表於 17-1-17 13:56 |只看該作者
凍不要冲凉
大太陽時才可冲:京、用噴壼噴佢或放盆水、水到牠少半腳牠自已會冲、好得意

夏天可日日冲、冬天要冲要開暖㠠暖水噴佢、用微暖風筒吹乾。



子爵府

積分: 13322


10#
發表於 17-1-17 14:05 |只看該作者
不過冬天最好少洗燥除左真係好污可能主人驚有禽流感所以棄養
如果自已傷風要帶口罩同佢玩
晚上要做保溫,選最暖地方放雀籠
牠們喜歡掛高


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 17-1-17 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo