立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1542
伯爵府
積分: 18993
積分: 3132
洋房
積分: 51
fion-purple 發表於 17-2-14 16:24 會唔會係分離恐懼症呀?應該係. 但我每晚返去.. 困住佢一個响房半個鐘.. 都唔係太吠.. 哼左幾句就乖乖行伏响度等. 最慘係屋企人連落樓買下餸. 15分鐘. 都吠到拆天.. 日日都收到投訴電話
fion-purple 發表於 17-2-14 16:24 會唔會係分離恐懼症呀?
yinu 發表於 17-2-14 14:56 我都唸住買超音波止吠器 人在佢就唔吠 唔在就吠
yinu 發表於 17-2-14 16:30 應該係丫 但有咩方法?
StepStep504 發表於 17-2-14 16:57 唔好用電帶啦....(止吠圈)...超殘忍同好傷架...... 我都唔會同我D狗講BYEBYE...
fion-purple 發表於 17-2-14 16:47 我初初接我嗰隻返嚟佢都會咁架, 我屋企無人佢就吠到拆天, 我都係不停同佢講我會返嚟, 唔係唔要佢, 又話俾佢 ...
yinu 發表於 17-2-14 20:26 佢識聽? 我而家朝朝都要早d起身出門口等一陣 睇佢吠得勁唔勁先敢返工(emoji)
fion-purple 發表於 17-2-14 21:16 識聽架!佢做陪嫁仔之後,我喺個cam到見到佢又吠又叫,仲叫到好似隻狼咁,喺到喊,我第二日都同佢講,我去 ...
yinu 發表於 17-2-15 12:21 我今朝出門口同佢講幾號 又好似有d用
fion-purple 發表於 17-2-15 13:35 佢會唔會唔想入籠,所以吠?有冇試過唔入籠有冇唔吠?
子爵府
積分: 13298
複式洋房
積分: 258
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy