立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1846
積分: 1932
民房
積分: 23
jwingbb 發表於 17-3-19 19:31 我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶 ...
子爵府
積分: 10758
cathry_wu 發表於 17-3-19 20:17 催乳師好唔好啊?係邊度可以穩呢 ,奶量一直唔多 想試下穩催乳師幫手
ka_kelly55 發表於 17-3-19 21:32 請問邊度外賣上奶湯?
MED-: 發表於 17-3-19 21:42 奶量初時幾多?宜家又幾多?
jwingbb 發表於 17-3-19 23:23 初時全日得240ml,而家全日1000ml左右
MED-: 發表於 17-3-20 06:47 嘆,勁呀
jwingbb 發表於 17-3-20 07:28 我唔算富媽,但夠BB食兼儲到冰奶 上班後定時定候泵奶會越泵越多的,不用擔心 ...
jwingbb 發表於 17-3-19 23:16 我係幫襯fb盧太太
MED-: 發表於 17-3-20 10:04 我宜家都定時定候。。。唔覺多咗。。。
MED-: 發表於 17-3-20 10:05 好似有啲貴。。。。 值嗎?
積分: 1188
HesterChang0310 發表於 17-3-20 11:44 回覆 MED-: 的帖子 滴雞精好work(田園香) 同其他媽媽一齊買好平 82折包送都有 ...
HesterChang0310 發表於 17-3-20 13:26 回覆 MED-: 的帖子 如果係哺乳 可以揀"杜仲"or"王不留行"
MED-: 發表於 17-3-20 16:53
jwingbb 發表於 17-3-20 18:55 你直接問田原香啦,唔同原因飲唔同材料的。例如我只係想量穩定同有營養,佢建議我飲原味。出得唔順或想增 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy