母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1846


1#
發表於 17-3-19 19:04 |只看該作者
全泵媽,點可增加奶量?
每次泵30分鐘左右,時多時少,3個鐘泵一次
每次都係得110-120ml左右,阿b一餐食100ml,如果keep咁嘅奶量,我驚到返工嘅時候,阿b大食咗,我分量又仲只係咁少。。。唔夠食。。。我唔想補奶粉呀。。。
點樣可以加奶量?
每次泵耐啲?定泵密啲?
阿b個口唔夠大。。。會越食越細。。。可能食慣咗奶樽。。。所以。。。叫b啜哩加奶量。。。係唔多work,因為都試過幾次。。。b食10至15分鐘就停,仲少時間過我泵。。。食完。。。佢係喊㗎。。。啫係唔夠飽。。。。


大宅

積分: 1932


2#
發表於 17-3-19 19:31 |只看該作者

回覆樓主:

我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶,每三日煲上奶湯一次,繼續維持4個鐘泵一次,去到第二個月已全人奶唔使補粉,當時BB食100ml一餐,每日食6餐。
返工後每日焗代茶,每隔一日外賣上奶湯,維持咗兩個月,每日泵4次。有搵催乳師按過6次,之後每朝飲滴雞精。
嚟到而家第八個月,都係每日泵4次,每朝飲滴雞精同黑維他奶,爆晒雪櫃喇,BB日日做人奶spa。


民房

積分: 23


3#
發表於 17-3-19 20:17 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 19:31
我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶 ...

催乳師好唔好啊?係邊度可以穩呢 ,奶量一直唔多 想試下穩催乳師幫手


子爵府

積分: 10758

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 17-3-19 21:32 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 19:31
我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶 ...

請問邊度外賣上奶湯?


大宅

積分: 1846


5#
發表於 17-3-19 21:42 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 19:31
我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶 ...

奶量初時幾多?宜家又幾多?


大宅

積分: 1932


6#
發表於 17-3-19 23:15 |只看該作者
cathry_wu 發表於 17-3-19 20:17
催乳師好唔好啊?係邊度可以穩呢 ,奶量一直唔多 想試下穩催乳師幫手

我係去ubaby的


大宅

積分: 1932


7#
發表於 17-3-19 23:16 |只看該作者
ka_kelly55 發表於 17-3-19 21:32
請問邊度外賣上奶湯?

我係幫襯fb盧太太


大宅

積分: 1932


8#
發表於 17-3-19 23:23 |只看該作者
MED-: 發表於 17-3-19 21:42
奶量初時幾多?宜家又幾多?

初時全日得240ml,而家全日1000ml左右

點評

Chirley    發表於 17-4-6 15:48


大宅

積分: 1846


9#
發表於 17-3-20 06:47 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 23:23
初時全日得240ml,而家全日1000ml左右

嘆,勁呀


大宅

積分: 1932


10#
發表於 17-3-20 07:28 |只看該作者
MED-: 發表於 17-3-20 06:47
嘆,勁呀

我唔算富媽,但夠BB食兼儲到冰奶
上班後定時定候泵奶會越泵越多的,不用擔心


大宅

積分: 1846


11#
發表於 17-3-20 10:04 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-20 07:28
我唔算富媽,但夠BB食兼儲到冰奶
上班後定時定候泵奶會越泵越多的,不用擔心
...

我宜家都定時定候。。。唔覺多咗。。。


大宅

積分: 1846


12#
發表於 17-3-20 10:05 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 23:16
我係幫襯fb盧太太

好似有啲貴。。。。
值嗎?


大宅

積分: 1932


13#
發表於 17-3-20 10:17 |只看該作者
MED-: 發表於 17-3-20 10:04
我宜家都定時定候。。。唔覺多咗。。。

上奶離唔開靠食嘢,留意返平時食過啲咩會多咗奶,咁就食多啲。我自己食豆腐,合桃,同埋飲morning rice,椰青水,黑維他奶會多好多奶


大宅

積分: 1932


14#
發表於 17-3-20 10:19 |只看該作者
MED-: 發表於 17-3-20 10:05
好似有啲貴。。。。
值嗎?

如果你自己或屋企人會煲湯就唔需要啦。我就係冇時間加冇人煲先買湯,係貴咖,所以我只買半個月隔日飲。個人覺得滴雞精效果更好,所以飲咗兩個月湯就冇再飲,但滴雞精到而家仲日日飲


大宅

積分: 1188


15#
發表於 17-3-20 11:44 |只看該作者
回覆 \"\"MED-: 的帖子

滴雞精好work(田園香) 同其他媽媽一齊買好平 82折包送都有


大宅

積分: 1846


16#
發表於 17-3-20 12:54 |只看該作者
HesterChang0310 發表於 17-3-20 11:44
回覆 MED-: 的帖子

滴雞精好work(田園香) 同其他媽媽一齊買好平 82折包送都有 ...

本帖最後由 MED-: 於 17-3-20 13:03 編輯

上網就咁search,係咪似茶包,沖水飲嘅嘢?

見有幾種味,邊隻好味又work d?


大宅

積分: 1188


17#
發表於 17-3-20 13:26 |只看該作者
回覆 \"\"MED-: 的帖子

如果係哺乳 可以揀"杜仲"or"王不留行"


大宅

積分: 1846


18#
發表於 17-3-20 16:53 |只看該作者
HesterChang0310 發表於 17-3-20 13:26
回覆 MED-: 的帖子

如果係哺乳 可以揀"杜仲"or"王不留行"



大宅

積分: 1932


19#
發表於 17-3-20 18:55 |只看該作者
MED-: 發表於 17-3-20 16:53

你直接問田原香啦,唔同原因飲唔同材料的。例如我只係想量穩定同有營養,佢建議我飲原味。出得唔順或想增量就唔係原味喇


大宅

積分: 1846


20#
發表於 17-3-20 19:27 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-20 18:55
你直接問田原香啦,唔同原因飲唔同材料的。例如我只係想量穩定同有營養,佢建議我飲原味。出得唔順或想增 ...

好,揾日貢出去先

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo