母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16254


1#
發表於 17-3-22 14:31 |只看該作者
到細個個出世,應該隔左1年半左右,再餵人奶,會唔會好似第一胎開頭咁,咁容易損架?


男爵府

積分: 6290


2#
發表於 17-3-22 20:28 |只看該作者
地震寶寶 發表於 17-3-22 14:31
到細個個出世,應該隔左1年半左右,再餵人奶,會唔會好似第一胎開頭咁,咁容易損架?
...

我隔了三年再餵第二個bb 就沒有損過


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 17-3-23 06:53 |只看該作者
會. 我五年半抱三, 次次都損. 有次損到成個笑口棗咁, 超級痛.


伯爵府

積分: 16254


4#
發表於 17-3-23 16:17 |只看該作者
bosch 發表於 17-3-23 06:53
會. 我五年半抱三, 次次都損. 有次損到成個笑口棗咁, 超級痛.

咁我都係買定羊脂膏好啲。


伯爵府

積分: 16254


5#
發表於 17-3-23 16:17 |只看該作者
candyhwa 發表於 17-3-22 20:28
我隔了三年再餵第二個bb 就沒有損過

你bb係咪埋身食呀?


男爵府

積分: 6290


6#
發表於 17-3-23 16:21 |只看該作者
地震寶寶 發表於 17-3-23 16:17
你bb係咪埋身食呀?

我都埋身餵


男爵府

積分: 8794


7#
發表於 17-3-23 19:42 |只看該作者
我隔了6年,第一胎有損(當時只係泵奶),宜家第二胎全埋身,頭幾日損了,啜緊超痛,搽咗羊脂膏幾日就好返。


水晶宮

積分: 52654


8#
發表於 17-3-24 14:32 |只看該作者
我都係隔左5年再餵人奶, 無咩特別, 係初初埋身bb 咬得有d痛, 但而家都ok


別墅

積分: 731


9#
發表於 17-4-9 07:56 |只看該作者

回覆樓主:

差唔多生前用金盞花油搽下乳頭, 軟化下d皮, 甘到生左再喂會好好多, 金盞花油係玫然植物油, bb食左都唔驚, 仲要之後太大力, 咬損左都好快好


大宅

積分: 1506

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


10#
發表於 17-4-19 06:53 |只看該作者
回覆 Minipoma 的帖子

想問用邊隻羊脂膏?喺邊到買到?


男爵府

積分: 8794


11#
發表於 17-4-19 07:47 |只看該作者
PopeyeWong 發表於 17-4-19 06:53
回覆 Minipoma 的帖子

想問用邊隻羊脂膏?喺邊到買到?

我叫人係美國買。

一田,荷花,Aeon應該有
myimage.jpg


禁止訪問

積分: 16558


12#
發表於 17-4-19 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 130


13#
發表於 17-6-2 18:14 |只看該作者
bosch 發表於 17-3-23 06:53
會. 我五年半抱三, 次次都損. 有次損到成個笑口棗咁, 超級痛.

想問一直餵都會自己埋口嗎?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 17-6-2 20:42 |只看該作者
monastar 發表於 17-6-2 18:14
想問一直餵都會自己埋口嗎?
會自己埋口. 我照樣全人奶, 冇搽野, 只係餵完冇刻意抺就當有人奶響傷口就算, 約1個禮拜冇咁痛, 2個禮拜冇事.


複式洋房

積分: 130


15#
發表於 17-6-2 20:44 |只看該作者
bosch 發表於 17-6-2 20:42
會自己埋口. 我照樣全人奶, 冇搽野, 只係餵完冇刻意抺就當有人奶響傷口就算, 約1個禮拜冇咁痛, 2個禮拜冇 ...

但我係圍住nipple 邊咁損T___T...仲痛過損nipple 面, 都成個星期了, 仲未好返依然超級痛


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 17-6-2 21:38 |只看該作者
monastar 發表於 17-6-2 20:44
但我係圍住nipple 邊咁損T___T...仲痛過損nipple 面, 都成個星期了, 仲未好返依然超級痛
...
聽到都戥你痛. 我每次餵都要鼓氣勇氣, 咬緊牙根, 俾bb 噬埋黎時痛到對腳狂震. 我諗你應該痛過我.

你會唔會試下用乳頭盾? 我未用過, d 人叫我用, 話有野隔一隔, 餵果陣會冇咁痛.


複式洋房

積分: 130


17#
發表於 17-6-2 21:56 |只看該作者
bosch 發表於 17-6-2 21:38
聽到都戥你痛. 我每次餵都要鼓氣勇氣, 咬緊牙根, 俾bb 噬埋黎時痛到對腳狂震. 我諗你應該痛過我. ...

用乳頭盾初生會夠力啜嗎?


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


18#
發表於 17-6-3 05:29 |只看該作者

回覆樓主:

我淨係頭一兩星期有少少痛, 覺得比較敏感, 一有少少痛就即搽羊脂膏, 同埋我好留意BB咀形, 夠大先俾啜! 我兩胎初頭餵都無損過。


伯爵府

積分: 16254


19#
發表於 17-6-3 12:42 |只看該作者
mrs.cool 發表於 17-6-3 05:29
我淨係頭一兩星期有少少痛, 覺得比較敏感, 一有少少痛就即搽羊脂膏, 同埋我好留意BB咀形, 夠大先俾啜! 我兩 ...

Thanks 回覆

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo