母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3645


1#
發表於 17-3-29 17:57 |只看該作者
本帖最後由 Aprilacm 於 17-3-29 17:59 編輯

岩岩開刀生完5日,有少少谷奶及初乳,但bb唔肯埋身啜,我可唔可以用泵泵出來? 醫院姑娘又話唔好用泵,到底我要點做好?


大宅

積分: 2666


2#
發表於 17-3-30 05:43 |只看該作者
Aprilacm 發表於 17-3-29 17:57
岩岩開刀生完5日,有少少谷奶及初乳,但bb唔肯埋身啜,我可唔可以用泵泵出來? 醫院姑娘又話唔好用泵,到底 ...

我揸,我都係咁


別墅

積分: 984


3#
發表於 17-3-30 11:23 |只看該作者
Aprilacm 發表於 17-3-29 17:57
岩岩開刀生完5日,有少少谷奶及初乳,但bb唔肯埋身啜,我可唔可以用泵泵出來? 醫院姑娘又話唔好用泵,到底 ...

點解BB唔肯?有無揾姑娘指導餵奶?

我個時係乳頭太平,係醫院姑娘都叫我試下泵架,第一次泵到幾ml,我最後係做咗全泵,一樣夠奶


禁止訪問

積分: 16558


4#
發表於 17-3-30 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3645


5#
發表於 17-3-30 19:10 |只看該作者
kkk23 發表於 17-3-30 11:23
點解BB唔肯?有無揾姑娘指導餵奶?

我個時係乳頭太平,係醫院姑娘都叫我試下泵架,第一次泵到幾ml,我最 ...

我都好短,所以bb唔肯啜,我昨晚試左用泵,兩邊有60ML


大宅

積分: 3645


6#
發表於 17-3-30 19:11 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-3-30 12:28
可能姿勢唔啱,BB啜唔到奶,所以唔肯啜。去健康院搵姑娘幫下手

我在醫院時,姑娘有幫手,但BB都唔肯啜


別墅

積分: 984


7#
發表於 17-3-30 20:02 |只看該作者
Aprilacm 發表於 17-3-30 19:10
我都好短,所以bb唔肯啜,我昨晚試左用泵,兩邊有60ML

好厲害呀

我初初上奶後只泵到20ml

我都係連姑娘都話困難,就無埋身,但妳似乎比較多奶哦,可以試下用乳頭盾比bb埋身,我仲有個全新嘅可平讓比妳

我當時用左一個,但因為初頭太少奶,bb一食唔到就喊,我都無力同佢搏鬥啦,就放棄咗埋身


禁止訪問

積分: 16558


8#
發表於 17-3-30 20:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 242


9#
發表於 17-4-11 09:17 |只看該作者
kkk23 發表於 17-3-30 20:02
好厲害呀

我初初上奶後只泵到20ml
你幾時開始做泵媽架?我也是只泵到20-30ml呀。但阿B已經20日大了,好灰!我可以點做?


別墅

積分: 984


10#
發表於 17-4-11 10:48 |只看該作者
lhmdoris 發表於 17-4-11 09:17
你幾時開始做泵媽架?我也是只泵到20-30ml呀。但阿B已經20日大了,好灰!我可以點做? ...

出院之後已經開始啦,而家BB就6個月啦

妳一日泵幾次呀?要飲多d湯水,可以試下黑豆茶

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo